Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Петролът продължи и днес да поскъпва в азиатската търговия

Котировките на петрола продължиха да се повишават и днес в азиатската търговия. Играчите на пазара предпочетоха да не вземат под внимание отчетеното увеличение на американските запаси от суров петрол.
Американският лек суров петрол с доставка през март повиши цената си с 9 цента до 53,90 долара за барел в азиатската електронна сесия на Нюйоркската търговска борса, съобщи сайтът romandie.com, позовавайки се на Франс прес.
Лондонският сорт Брент от Северно море, чиято цена е референтна за европейския пазар, с доставка през април, поскъпна със 7 цента до 55,70 долара за барел.
Цените на черното злато продължиха да се повишават въпреки силното увеличение - 13,8 милиона барела - на американските запаси, обявено в сряда от министерството на енергетиката на САЩ.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Вашингтон спря финансирането на 139 чуждестранни програми за 215 млн. долара, сред които и в България
Свят |Фериботните билети в Гърция няма да поскъпват за лятото
Свят |САЩ заплашиха Китай с мита до 245%
Икономика |Президентът на Италия влезе в болница
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.