Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Facebook отчита ръст в печалбите по време на пандемията, но загубите тепърва предстоят
Технологичният гигант Facebook отчете ръст в печалбите по време на пандемията, но губи от реклами, съобщи Learnbonds. Резултатите са за първите 3 месеца от 2020 година.
Анализаторите обясняват, че очакват растежа на приходите да спадне, тъй като фирмите намаляват маркетинговите си бюджети за реклама поради икономическото забавяне, предизвикано от пандемията с Covid-19.
Въпреки че мерките за социално дистанциране и изолация стимулираха увеличаването на потребителската база на компанията, анализаторите очакват спад в приходите, тъй като Facebook напълно разчита на реклама за привличане на средства.
Брайън Уайт, капилатов анализатор от Monness Crespi Hardt, намали очакванията си за приходите на Facebook за първото тримесечие до 16,9 млрд. долара от първоначално прогнозирани 18,47 млрд. долара.
Анализатори от Уолстрийт пък изчисляват, че приходите на Facebook ще достигнат между $17,2 и $17,5 млрд.
Шебли Сейрафи от FBN Securities наскоро понижи очакванията си за печалба на акция на компанията за тримесечието до $1,79 от по-ранната си прогноза за 2,04 долара, позовавайки се на факта, че Facebook генерира половината от приходите си от САЩ, Канада и Европа, чиято икономическа дейност в момента е забавена.
[[{"fid":"353008","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":674,"width":1185,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимка: Learnbonds
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.