Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Газпром” отчете сериозен спад на печалбата

Нетната печалба на „Газпром” през второто тримесечие е възлязла на 245 млрд. рубли (3,4 млрд. евро), което е със цели 17% по-малко в сравнение със същия период на 2015 г., съобщи „Франс прес”.
Големият спад на руския газов гигант се обяснява по-конкретно със скока от 16 на сто на разходите за експлоатационна дейност, както и със счетоводна загуба, дължаща се на промените във валутните курсове.
Същевременно обаче приходите на компанията са нараснали. За периода април-юни постъпленията са се увеличили с 5% на годишна база, до 1,327 трлн. рубли (18,3 млрд. евро)
Освен това „Газпром” не пропуска да подчертае, че износът за Европа - най-рентабилния му пазар - бележи силно нарастване на обемите въпреки желанието на ЕС да диверсифицира доставките, и че очаква ново рекордно равнище тази година.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ЖП линията, която ще възроди транспорта на Южна Италия
ЕС |Годишната инфлация във Франция достига 0,8 на сто през март
Икономика |Разпуснаха парламента в Сингапур
Свят |Warner Bros. и HBO обявиха част от актьорския състав в предстоящия сериал за Хари Потър
Любопитно |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.