Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Иновативно решение за разсрочено плащане от Vnoska.bg
Няма особена разлика в управляването на голям и малък магазин. В основата си бизнес процесите са едни и същи - да намериш и поддържаш правилните асортименти от продукти, да управляваш инвентара и доставките, да привличаш вниманието на клиента с атрактивни промоции и подходящ маркетинг. По тази причина търговците придават второстепенно значение на вземането на решение относно методите на плащане в техните магазини.
Изборът на опции за плащане е един от най-критичните моменти в потребителската пътека на клиента и предлагането на правилния асортимент от методи за извършване на плащане е един от най-преките начини да се повлияе на процента на реализациите.
Докато бъдещият клиент достигне фазата на плащане на касата, той вече е взел решение за своята покупка. Влязъл е в магазина, избрал е даден продукт, направил е своя избор за размер и цвят, но това не е всичко. Всяко препятствие в процеса на плащане може да доведе до нереализирана продажба. Посетителят не е клиент, докато не заплати на касата. Поради тази причина изключително бързо нараства интересът към решенията за безлихвени вноски, благодарение на които оптимизирането на конверсиите в този критичен момент е особено лесно.
Иновативно решение като Vnoska.bg предлага на търговеца не само алтернативен метод на плащане, а поемане на целия маркетингов процес от привличане вниманието на клиента, мотивация да влезе в магазина и превръщането му в реален платежоспособен клиент, който да закупи желаните от него стоки.
Карта “Вноска” е най-лесният и безопасен начин клиентите да получат това, което искат още днес, без да попълват досадни формуляри на касата в магазина, като държат решение за ежедневни покупки в портфейла си. Те заплащат с течение на времето на равни месечни вноски без лихва и без оскъпяване. “Вноска” предлага модерна алтернатива на кредитните карти, предназначена за съвременния потребител. Няма скрити условия и уловки. Просто “Вноска”.
Финтех компанията Solvy Europe разработва платформата Vnoska.bg, която ще стартира дейност в България през пролетта на 2021г. и ще предоставя на клиентите свободата да разделят своите покупки на до 12 безлихвени плащания. Това е технология, която напълно успешно трансформира потребителските пазари в Беларус и Русия, в продължение на няколко години. Търговията на дребно се променя с много бързи темпове поради нарастващите очаквания от потребителите на българския пазар. Повече от всякога клиентите изискват прозрачни и ефикасни услуги за пазаруване, които отговарят на ежедневните им нужди. Стартирайки в България, услугата ще повиши положителното потребителско изживяване при пазаруване за всички българи.
Защо “Вноска” е работещо и успешно решение?
Vnoska.bg е платформа за пазаруване и разплащания, която ще предоставя на всеки притежател на карта по-голям контрол и гъвкавост над неговото изживяване по време на цялото пазаруване. Основната цел за разработването й от самото начало е създаването на стойност за всички участници. А ползите за клиентите са равни на ползите за бизнеса. Предлагането на възможност за плащане на равни месечни вноски на притежателите на карта ще увеличи клиентската база, ще подобри клиентското изживяване, което изгражда лоялност и последващи покупки, ще стимулира продажбите в магазините и електронната търговия и ще намали броя изоставени колички или продукти, върнати на щанда.
С карта “Вноска” всеки клиент може да заплати своите покупки с до 12 безлихвени плащания без оскъпяване, да намери ексклузивни персонализирани промоции и оферти, да се информира за всички обекти в партньорската мрежа от търговци и да следи дължимите вноски чрез мобилното приложение. Независимо дали става въпрос за офлайн или онлайн магазин, услугата ще е напълно достъпна. Увеличавайки способността за пазаруване на клиентите, ще се повишат както броя на спонтанните покупки, така и самите обороти на търговците, които ще бъдат част от “Вноска клуб”.
Платформата набира популярност и доказателство за това са първите големи брандове - лидери на пазара, които са се присъединили към партньорската мрежа на “Вноска” като част от тях са: Sport Vision, Buzz, Za-Za, Terranova, Humanic и много други.
Vnoska.bg ще предоставя възможност на всеки притежател на карта да финализира своята покупка с гъвкаво и достъпно финансиране, намалявайки рисковете за банката, издаваща картата. Генерален партньор на платформата е Райфайзенбанк България, която ще издава физическите банкови карти с определен лимит, посочен от банката и съобразен с възможностите на всеки един клиент индивидуално.
Честно и открито партньорство
Честното и открито партньорство ще е с висок приоритет в платформата и ще е резултат от печеливша екосистема, работеща в пълен синхрон с всички участници. Причината, поради която толкова много търговци на дребно са се обединили с Vnoska.bg, е че услугата ще стимулира и повиши способността за потребление на клиентите, като по този начин ще им печели нови клиенти, а сегашните ще ги превръща в лоялни такива. Това е един сигурен и високоефективен маркетинг инструмент за всички търговци от “Вноска клуб”, за който няма да плащат нищо допълнително освен таксата за финализираните покупки от притежателите на картата. Финансовият модел на “Вноска” напълно автоматично ще се грижи за всеки клиент с карта относно неговите равни месечни вноски.
Предлагайки разсрочено плащане без лихви и оскъпяване, Vnoska.bg ще се погрижи за финансовите нужди на съвременния потребител. Също така ще отговаря и на нуждите на развиващия се бизнес на всеки търговец, при това без риск за банката-партньор.
Vnoska.bg - правилно решение за трудни времена
Нови финтех решения за изплащане на безлихвени вноски като Vnoska.bg са изключително необходими и търсени инструменти за стимулиране на способността за пазаруване. Разполагайки с тази възможност, клиентите са много по-склонни да извършат емоционални и моментни покупки без да се притесняват, че ще натоварят бюджета си. Освен това по този начин се вдига средната стойност на направените продажби, тъй като потребителите биха закупили стока на по-висока стойност, ако не се притесняват за необходимите в наличност на касата в магазина финансови средства. Това прави “Вноска” правилното решение в точния момент.
В подкрепа на бизнеса по време на пандемия
Пандемията на COVID-19 оказва голямо влияние както върху потребителите и тяхното поведение, така и върху търговците. От Vnoska.bg напълно разбират настоящата ситуация, в която много физически магазини изпитват затруднения и работата им е възпрепятствана. Поради тази причина, водени от желанието си да подкрепят засегнатия български сектор в търговията на дребно, предлагат три месеца безплатен пробен период, за да са сигурни, че търговците ще извлекат максимума от възможностите на платформата. За целта е необходимо фирмите да кандидатстват през месец Февруари, попълвайки кратка контактна форма за заявка в сайта www.vnoska.bg.
Зад кулисите
Vnoska.bg се състои от мотивиран екип от професионалисти, които работят в синхрон с главната мисия на компанията. Екипът е сформиран от хора с различни компетенции и свое собствено пространство за вземане на решения. По този начин се постига оптимизиране на скоростта, потока и качеството, което позволява на екипа в случай на възникнал проблем да го реши по най-добрия възможен начин и то възможно най-автономно. Поради тази причина операционният модел на “Вноска” позволява гъвкавост и бърз растеж, както и експериментиране и разширяване на платформата с нови функционалности.
Докато търговците обмислят кои начини на плащане да добавят към възможните опции в онлайн или във физическия си магазин, на първо място трябва да помислят за клиентите си. Ако могат да им предложат по-голям избор, повече удобство и по-голяма прозрачност, те ще свържат тези предимства с тяхната марка. Същото важи и за проблемите при пазаруване и всички възникнали препятствия, породили негативни емоции в потребителите. Ако бизнесът иска да предостави онова съвременно изживяване, което ще отговори на клиентските очаквания, тогава разсроченото плащане на равни месечни вноски без лихви и без оскъпяване са най-добрият избор за всеки магазин.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.