Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Моята пенсия": Пълно обслужване на осигурените в дигитална среда с нов портал на Алианц

Иновативен клиентски портал „Моята пенсия“, който осигурява пълно обслужване на осигурените в дигитална среда стартира Пенсионно-осигурителното дружество Алианц България. За първи път, клиентите на допълнителните пенсионни фондове ще могат да следят и управляват бързо и лесно своите пенсионни спестявания и да бъдат обслужени изцяло онлайн, независимо къде се намират и без да е нужно да посещават офис. Платформата се отличава с висока сигурност при извършване на операциите и надеждна първоначална видео идентификация на всеки потребител.
„Потребителското преживяване е сред основните критерии, който определя развитието на сектора. Дигитализацията на бизнес процесите, на комуникацията и обслужването на клиентите е задължителна. Осъзнавайки предизвикателството да предоставяме бързо, удобно и качествено обслужване на толкова голям брой индивидуални потребители, ние насочихме усилията си в тази посока. Порталът „Моята пенсия“ надхвърля очакванията от познатите ни онлайн услуги и сме сигурни, че е правилният отговор на нарастващите нужди и изисквания на нашите клиенти“, сподели Владислав Русев, главен изпълнителен директор на ПОД Алианц България.
Пенсионните фондове в България обслужват 4,8 млн. клиенти, а един милион от тях се доверяват на Алианц България. За да предложи още по-бързо и по-лесно достъпно обслужване, Алианц България стартира новия портал „Моята пенсия“ с интегрирани справочни услуги за всички фондове – универсален, професионален и доброволен. От началото на следващата година осигурените в пенсионните фондове на Алианц България поетапно ще могат да получат пълния спектър от услуги – от сключване на договор, плащане на осигурителни вноски, извършване на промени в договорните условия, до подаване на документи за изплащане на пенсия или средства.
Настоящите клиенти, независимо дали са имали профил в досегашната платформа pa.allianz.bg, ще трябва да се регистрират в новия портал „Моята пенсия“ (MyPension). Процедурата е бърза и лесна, и включва идентификация с кратка видео сесия, след което клиентът получава достъп до всички активни услуги на платформата. При първоначалната регистрация се изисква устройство с камера и микрофон (смартфон, таблет, лаптоп или настолен компютър), а клиентът трябва да разполага с документ за самоличност (лична карта или паспорт).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Проучване: Ограничаването на приема на захар през първите две години от живота е полезно за сърцето
Наука и Здраве |8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум |Северна Корея е откраднала милиарди долари в криптовалута и от технологични фирми
Свят |Акциите на SAP се обръщат надолу след нова прогноза за бизнеса с облачни услуги
Бизнес |Печалбата на Volvo Cars за третото тримесечие леко се покачва въпреки ценовата конкуренция и митата
Компании |Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
България |Цената на златото се срина и всички се питат защо
Финанси |Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Наука и Здраве |Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
8-и банково-финансов форум |Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
Енергетика |8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни
8-и банково-финансов форум |ЕС преосмисля климатичната си стратегия
ЕС |Парламентът отхвърли ветото на президента върху промените в Закона за ДАНС
Политика |

Коментари
Няма въведени кометари.