Робот ще посреща клиенти в офисите на Банка ДСК

Робот ще посреща клиенти в офисите на Банка ДСК

Банка ДСК стана първата банкова институция в Балканския полуостров, която въвежда изкуствен интелект чрез хуманоиден робот в процеса на консултиране на клиенти за банковите продукти и услуги, които тя предлага.

Първият симпатичен хуманоиден робот, който се казва Pepper, направи вече своя дебют във високотехнологичния офис на банката в „Сердика център“. Той ще посреща, напътства и комуникира с клиентите на банката,като ще ги запознава с всички актуални банкови продукти чрез специално вградения в него екран, където ще бъде показвана цялата нужна информация за клиентите

Наред с полезната информация, Pepper е способен да забавлява с танц и да разказва приказки на малките посетители.

Произведеният в Япония робот, бе внедрен изцяло с помощта на български ИТ разработчик, партньор на Банка ДСК в множество проекти – Мусала Софт.

С включването на Pepper в банковото консултиране Банка ДСК прави следваща стъпка в развитието на иновативните си офиси с акцент върху самообслужването и предоставянето на неповторимо изживяване за своите клиенти. Днес Pepper посреща и комуникира с клиентите на английски език, но усилено изучава български.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ