Робот ще посреща клиенти в офисите на Банка ДСК

Робот ще посреща клиенти в офисите на Банка ДСК

Банка ДСК стана първата банкова институция в Балканския полуостров, която въвежда изкуствен интелект чрез хуманоиден робот в процеса на консултиране на клиенти за банковите продукти и услуги, които тя предлага.

Първият симпатичен хуманоиден робот, който се казва Pepper, направи вече своя дебют във високотехнологичния офис на банката в „Сердика център“. Той ще посреща, напътства и комуникира с клиентите на банката,като ще ги запознава с всички актуални банкови продукти чрез специално вградения в него екран, където ще бъде показвана цялата нужна информация за клиентите

Наред с полезната информация, Pepper е способен да забавлява с танц и да разказва приказки на малките посетители.

Произведеният в Япония робот, бе внедрен изцяло с помощта на български ИТ разработчик, партньор на Банка ДСК в множество проекти – Мусала Софт.

С включването на Pepper в банковото консултиране Банка ДСК прави следваща стъпка в развитието на иновативните си офиси с акцент върху самообслужването и предоставянето на неповторимо изживяване за своите клиенти. Днес Pepper посреща и комуникира с клиентите на английски език, но усилено изучава български.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната