Когато всичко вече е било казвано

Когато всичко вече е било казвано

Когато всичко вече е било казвано

Всеки, който е имал творческа задача по проект, познава тръпката на оня момент, в който ти хрумва идея, която хем е много добра, хем не е реализирана досега. Казват, че това чувство е близко до божественото. Става дума за моментите, когато си помисляме "Няма начин някой да се е сещал за това досега!". Но много често, щом се втурнем към Google, за да разберем повече, установяваме с разочарование, че тази концепция или тема вече са били дискутирани. 

Да създаваш оригинално съдържание в днешно време става все по-трудно. 

Днес сякаш всичко вече е било изказвано, особено за четящите хора. Дори ни се струва, че е повтаряно стотици пъти в различни форми. 

Има много добри съвети по отношение на писането на добро съдържание - за реклами или друго. Например "Бъдете от помощ, решете проблем", или "добрите творци копират, великите творци крадат". Но оригиналността остава проблем, ако се опитваме да бъдем някой, който не сме.

Има един начин да се отличите - разкажете историята на зараждането на компанията, за която пишете - ето това наистина е уникално. Повечето предприемачи са имали наистина добра причина да стартират компания. Дълбоко вкоренено чувство за смисъл ги води напред.Те или са се противопоставили на проблем, който не е имал незабавно и ефективно решение, или просто не са могли да приемат статуквото и са искали промяна. Освен това повечето от тях са преминали през години на изпитания, разочарования, драма, страст - с малки успехи са полагали крачки към нещо наистина значимо. 

Истории като тези са много вълнуващи и хората се свързват с тях. Неслучайно има толкова страхотни филми за предприемачи. 

Една компания не е задължително да бъде Apple, Facebook или Google, за да има страхотна история. Хора със скромен произход са правили невероятни неща, които може да станат основа за много изкушаващо четиво всеки ден. И тъй като историята на всяка компания е уникална, тя прави страхотна стартова точка за създаването на една маркетингова стратегия. 

  • Може да превърнете бранд историята в бранд съобщение. Следвайте посоката, зададена от въпроси като:
  • Защо тази компания съществува или каква е нейната цел?
  • Какво е потикнало създателите й да направят бизнес? 
  • Какво не е наред с индустрията и/или със света като цяло?
  • Какви са предизвикателствата пред фирмата и как тя ги преодолява?
  • Какви са уникалните, творчески подходи по разрешаване на проблеми, за които от компанията могат да споделят? 
  • Какви са водещите успехи и падения на бизнеса?

По съвети на Парт Мисра в Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ