Къде отива боклукът?

Екологичното образование става все по-важно, създаването на по-зелено бъдеще не би могло да се случи ако децата не бъдат подготвяни още от днес за тази задача. Затова шздателство „Ракета“ и Еко Партнърс България АД обединяват усилията си, за да предложат на българските деца еко-образователен продукт с изчерпателно съдържание по най-важните теми, свързани с опазването на околната среда. Световният бестселър “What a Waste: Trash, Recycling, and Protecting our Planet” на авторката Джес Френч вече може да бъде намерен в българските книжарници със заглавие „Къде отива боклукът? Отпадъци, рециклиране и грижа за нашата планета“.
Тази занимателна еко енциклопедия включва теми като опазване на качеството на въздуха, водите и почвите, възобновяеми енергийни източници, екологични иновации и други, а най-широко застъпена е темата за отпадъците.
Книгата е направена с устойчиво добити материали и растителни мастила и може да бъде закупена във физическите и онлайн магазините на по-големите книжарници.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Денят в цифри
България |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.