Най-странните въпроси за европейските страни, търсени в Google

Сигурно сте забелязали функцията за автоматично довършване на търсенето в Google. Тя определено би могла да послужи за редица интересни проучвания.
Достатъчно е просто да напишете "Защо [име на държава]....?" и Google ще довърши. В случая проучването е за европейските страни и за целта е използвана английската версия на Google.
Ето как популярната търсачка довършва изречението "Защо е [име на държава]....?":
1. Защо Словакия я няма във Fifa?
2. Защо Швеция е толкова страхотна?
3. Защо Естония е толкова атеистична?
4. Защо Дания е най-щастливата държава в света?
5. Защо Испания е толкова бедна?
6. Защо Унгария е толкова расистка?
7. Защо Албания е мюсюлманска?
8. Защо Австрия не е в НАТО?
9. Защо България е толкова бедна?
Прочетете и останалите любопитни въпроси в Obekti.bg.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
"The Times": Беларуските и руските служби за сигурност готвят "превантивни" мерки срещу НАТО
Свят |ЕК призова държавите от ЕС и кандидатите за присъединяване да не участват в парада в Москва
Свят |Китайски автомобилен гигант влиза на румънския пазар
Автомобили |Русия е предложила на САЩ да купи самолети на Boeing със замразени активи
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.