10 урока по маркетинг от големите брандове за стартъпите (част 1)

10 урока по маркетинг от големите брандове за стартъпите (част 1)

Като всичко друго в живота, това да се учим от хората преди нас може да е добър начин да вървим напред. Нито един стартъп не оцелява само с чист късмет. По-скоро предприемачите се ръководят от компетентни съвети от хора, които вече са минали по пътя на успеха.

Затова и маркетинг специалистът Нийл Пател е обобщил в блога си 10 урока по маркетинг, които всеки стартъп може да има предвид.

Рационализирайте създаването на съдържание

Големите бизнеси създават доста съдържание, и то за добро. Съдържанието насърчава видимостта, споделя историята на вашата компания и дори увеличава потенциалните клиенти и конверсии.

80% от хората обичат да научават за дадена марка чрез онлайн съдържание. В допълнение маркетингът на съдържанието е един от основните приоритети за B2B компаниите.

Още по-интересен е начинът, по който бизнесите създават съдържанието си. Основателите на стартъпи обикновено имат навика сами да правят цялото съдържание. Но урокът тук е да позволим и на другите да го правят и да създадат надежден процес за генериране на това съдържание.

Освен ако най-голямата ви сила не е създаването на завладяващо съдържание, вероятно е най-добре да дадете това на някой друг.

Използвайте съдържанието, за увеличавате видимостта си

Това е прост факт. Колкото повече съдържание създавате онлайн, толкова по-видими сте за целевия си пазар. Добър пример за това е Гари Вейнърчук, който е изградил аудитория и е брандирал себе си като експерт, създавайки нови текстове на всеки от три до шест часа в социалните мрежи.

Как създава толкова много съдържание. Всъщност е много просто. Документира пътя си като предприемач. Като записва и публикува много съдържание, се заклеймява като експерт, който си струва да слушаш.

Видеата са бъдещето на контент маркетинга

Те са по-лесни от всякога за записване и визуално ангажират потребителите. Но за да бъдат видеоклиповете мощни във вашата маркетинг стратегия, не е достатъчно да бъдат популярни. Те трябва да информират хората за решението им за покупка.

Близо 50% от хората търсят видеоклипове, свързани с даден продукт, преди да направят покупка.

Освен това видеата могат да увеличат CTR резултатите в имейлите ви с 200-300%.

Разкажете история за продукта си

Всички велики продукти и брандове разказват история. Какво имам предвид? Че сторителингът е важен за ефективния маркетинг.

В своята същност разказването на истории дава обещание към хората, които купуват вашия продукт. Можете да обещаете да направите клиентите си щастливи, здрави, богати. Каквото искате. Тогава това обещание е оформено в история.

Вземете предвид компанията за обувки Greats. В едно видео нейните създатели споделят историята си, говорят за самото начало и това с какво изпъкват спрямо конкуренцията.

Ползвайте хаштагове

Те увеличават информираността за бранда. И дори могат да изградят клиентска база, ако хаштагът е достатъчно убедителен. Те могат да се използват във всяка социална мрежа.

Например брандът Always използва #LikeAGirl и се позиционира чрез своя кампания като фирма, която подкрепя жените.

По материал на Нийл Пател в блога му

Очаквайте продължение!

По материал на Нийл Пател в блога му

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ