Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Денят, в който започваш да губиш клиент
Гледали ли сте „Момчетата от Мадисън Авеню” (Mad Men)?
Американският драматичен сериал по идея на Матю Уайнър стартира през 2007 г. и се разписа в киноисторията като един от най-гледаните филми на рекламна тематика за всички времена. Действието се развива през 60-те години на 20. век около измислената рекламна агенция в Ню Йорк „Стърлинг Купър”. Основен герой и неповторим образ е Дон Дрейпър – творчески директор суперзвезда. (В ролята: Джон Хам.) Всичко се върти около професионалния му и личен живот. Между изневярата, алкохолизма и личностната криза, той има много проблеми, но е добър професионалист и успява да измисли правилните рекламни съобщения, с които да продава продукти масово.
Дрейпър днес е любим филмов персонаж на американската и световна маркетинг индустрия, на журналистите, които пишат за маркетинг.
Сайтът Glow New Media в САЩ представи 16 „брилянтни” маркетинг цитата от него. За почитателите му. За вдъхновение на хората в съвременния криейтив.
Ето какво казва този герой от Мадисън Авеню:
..............
„Денят, в който подпишеш с клиент, е денят, в който започваш да губиш клиент.’
„Най-лошите ни страхове са залегнали в нетърпението.”
„Въпреки че успехът е реалност, ефектите му са временни.”
„Ние ще седим на бюрата си, набирайки текстове, докато стените не се стоварят върху ни. Защото сме най-малко важното най-важно нещо, което съществува.”
„Хората искат да им се казва какво да правят толкова отчаяно, че са готови да послушат всеки.”
„Вие сте продуктът. Чувствате нещо. Това е, което продава. Не те. Не секс. Те не могат да направят това, което ние правим, и затова ни мразят.”
„Ако не харесвате това, което се казва, променете разговора.”
„Рекламата се основава на едно нещо – щастие. А знаете ли какво е щастието? То е миризмата на нова кола. Свобода от страха. Билборд от едната страна на пътя, който крещи и уверява, че каквото и да правите, е ОК. Че вие сте ОК.”
Продължава на страница 2.
„Това е животът ви. Не знаете колко дълго ще продължи, но знаете, че не свършва добре. Трябва да се придвижите напред веднага щом осъзнаете какво означава това.”
„Съжалявам, че трябва да ви полея със студена вода, но няма голяма лъжа, няма система, на Вселената не й пука.”
„Не беше лъжа. Беше нелепост с недостатъчно покритие.”
„Това, което наричате любов, е измислено от хора като мен, за да продаваме найлонови чорапи за жени.”
„Тютюнът на всички други е отровен. На Lucky Strike е… препечен.”
„Но какво е щастието, ако не моментът, преди да изпиташ нужда от повече щастие?”
„Промяната не е нито добра, нито лоша. Тя просто съществува.”
„Носталгията. Тя е деликатна, но мощна… На гръцки „носталгия” означава буквално „болка от стара рана”. Тя е пробождане в сърцето на човека, далеч по-силно от самата му памет.”
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.