Усмихнати марки

Усмихнати марки

Тази година на фестивала Cannes Lions, несъмнено най-значимото събитие в света на рекламата, се обърна специално внимание на хумора. Не само че за пръв път имаше отделна категория, която беше посветена на хумора и неговата най-добра употреба, но и като цяло се поощряваха и награждаваха по-забавните, по-веселите и по-смешните реклами. Светът започна да полага усилия да се отърси от налегналата го тъга. Истината е, че ние престанахме да се смеем.

Изобщо в комуникацията се ограничи употребата на човешки емоции и с всяка следваща година рекламите ставаха по-формални и по-скучни.

Мисля, че хората ужасно много се умориха от всичко това. И имат една неистова нужда – да се усмихнат отново.

Това ни води до един простичък извод. Докато огромен брой брандове харчат огромни средства за маркетингови проучвания, за data collection, за анализ на данни и провеждат огромни фокус групи, за да разберат какво би накарало хората да купят продукта им, истината е пред очите им. Хуморът би накарал хората да купят продукта. И за това има достатъчно примери.

Пълната статия прочетете тук.

Търсете „Мениджър” в:

- разпространителската мрежа в цялата страна

- на manager.bg/списание

- платформата за дигитално четене ZinZin

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
AI: Как чатботовете се отразяват на психичното ни здраве?
Кая Калас: Само тази година ЕС ще предостави 25 милиарда евро подкрепа на Украйна
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?