Усмихнати марки
Тази година на фестивала Cannes Lions, несъмнено най-значимото събитие в света на рекламата, се обърна специално внимание на хумора. Не само че за пръв път имаше отделна категория, която беше посветена на хумора и неговата най-добра употреба, но и като цяло се поощряваха и награждаваха по-забавните, по-веселите и по-смешните реклами. Светът започна да полага усилия да се отърси от налегналата го тъга. Истината е, че ние престанахме да се смеем.
Изобщо в комуникацията се ограничи употребата на човешки емоции и с всяка следваща година рекламите ставаха по-формални и по-скучни.
Мисля, че хората ужасно много се умориха от всичко това. И имат една неистова нужда – да се усмихнат отново.
Това ни води до един простичък извод. Докато огромен брой брандове харчат огромни средства за маркетингови проучвания, за data collection, за анализ на данни и провеждат огромни фокус групи, за да разберат какво би накарало хората да купят продукта им, истината е пред очите им. Хуморът би накарал хората да купят продукта. И за това има достатъчно примери.
Пълната статия прочетете тук.
Търсете „Мениджър” в:
- разпространителската мрежа в цялата страна
- на manager.bg/списание
- платформата за дигитално четене ZinZin
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.