AdVenture БРОЙ /// Мениджър 07/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Усмихнати марки
Радостта от шегата ще бъде валутата, която ще поскъпва
Усмихнати марки

Радостта от шегата ще бъде валутата, която ще поскъпва


Тази година на фестивала Cannes Lions, несъмнено най-значимото събитие в света на рекламата, се обърна специално внимание на хумора. Не само че за пръв път имаше отделна категория, която беше посветена на хумора и неговата най-добра употреба, сякаш и като цяло се поощряваха и награждаваха по-забавните, по-веселите и по-смешните реклами. Светът започна да полага усилия да се отърси от налегналата го тъга.
Истината е, че ние престанахме да се смеем. Лично аз определям 2013-а като последната нормална година от нашите животи. След това интернет навлезе в ерата на видеото: именно видеото и лекотата на неговото разпространение спомогнаха за избухването на Арабската пролет, а впоследствие — и за създаването на „Ислямска държава“. После дойде анексирането на Крим, а държавите от Централна и Източна Европа, присъединили се към ЕС, го удариха на национална идентичност, която премина през соцносталгията.
Разгръщането на политическата коректност и налагането на нови и все по-предпазливи форми на общуване ограничиха още повече употребата на хумора. Изобщо в комуникацията се ограничи употребата на човешки емоции и с всяка следваща година рекламите ставаха по-формални и по-скучни.
Но такива бяха време...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
марки
компании
клиенти
реклама