Под диктата на социалните мрежи

Под диктата на социалните мрежи

“Вече никой не понася другата гледна точка. “Фейсбук” и “Туитър” не ни учат да спорим, още по-малко да разговаряме спокойно. Учат ни да “хейтим”, “дилитваме”, “мютваме”. Как реагира на това журналистиката? По стародавен пазарен инстинкт започва “да търси лайкове” – и влиза в техния капан. Бои се да бъде еднакво критична към всички, отстъпва пред онлайн тормоз, прави компромиси и в крайна сметка губи своята независимост. Ето това е най-голямата опасност: журналистика под диктата на социалните мрежи и тяхната едностранчивост. Която няма волята да изследва всички версии и да ги подложи на критичен анализ. Журналистика на агитката. На ехо-балона”, казва едно от знаковите лица на българската журналистика и водещ на "Панорама" Бойко Василев. Цялото интерво с него можете да прочетете в новия брой на списание "Мениджър", който вече е на пазара.

Търсете „Мениджър” в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
На днешната дата, 9 септември. Световен ден на красотата
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността
Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Най-голямата грешка на предприемачите, когато говорят за своя продукт
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия