750 модни компании застават срещу използването на ценни кожи
750 са вече модните компании, които участват в програмата „Търговия без ценни кожи“ (Fur Free Retailer) и открито са заявили отказ от използването на ценни кожи в своята дейност. Програмата, която е иницирана от Обединението срещу ценни кожи (Fur Free Alliance) през 2002 г. и е активна в повече от 20 страни, има за цел да направи връзка между привържениците на етичното потребление и водещи модни къщи, като Giorgio Armani, Hugo Boss, H&M, Zara, Pull and Bear, Berschka, Massimo Dutti и други.
През тази седмица беше обявен най-новият член на програмата - YOOX Net-a-Porter, един от най-големите консорциуми за търговия с луксозни дрехи и аксесоари. Фирмата, чийто нетни приходи за 2016 г. възлизат на близо 2 млрд. евро, решава да се присъедини към програмата след като проучване сред 25 хил. нейни потребители сочи, че повечето предпочитат онлайн магазините на компанията да не продават стоки, за чията изработка са използвани ценни кожи.
Все повече потребители в Европа отказват да носят дрехи и аксесоари от ценни кожи, все повече са производителите и търговците на облекло, които се съобразяват с това, все повече са и страните, които въвеждат строги мерки при отглеждането на животни за добив на ценни кожи.
Българските модни къщи и търговци на модни стоки, които не използват ценни кожи, могат да се включат в инициативата „Търговия без ценни кожи“.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.