Facebook ще позволи по-малко политически реклами и по-голяма прозрачност

Facebook ще позволи по-малко политически реклами и по-голяма прозрачност

Facebook ще ограничи броят на видимите за потребителите политически реклами в Facebook и Instagram. Целта е да се повиши прозрачността в социалните мрежи, се посочва в изявление на базираната в Калифорния компания.  

Платформата не може да обещае, че ще следи всяка политическа реклама в мрежата, но ще даде на потребителите по-добри опции в търсачката при търсене на политически реклами в библиотеката им.

„Актуализираме нашата рекламна библиотека (Air Library), за да повишим нивото на прозрачност, което предоставяме на хората, и за да им предоставим повече контрол върху рекламите, които те виждат. Планираме да разгърнем контрол върху политическите реклами, започвайки в САЩ в началото на това лято, и разширявайки в крайна сметка този процес до повече локации“, се казва в изявлението на технологичния гигант.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Къде изчезна Сергей Лавров?
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Орбан получи отсрочка от Тръмп за санкциите върху вноса на руски петрол
Флорентинският диамант: Съкровището, което беше в неизвестност цял век
Пшеницата в САЩ поскъпва, в Европа остава стабилна
На фокус следващите седем дни: Среща на върха за климата и надежди за подновяване на работата на US правителството
Дилемата на Виктор Орбан - руски петрол или благоволението на Тръмп
Кристалина Георгиева: С еврото България ще привлича повече инвестиции