Facebook ще позволи по-малко политически реклами и по-голяма прозрачност

Facebook ще позволи по-малко политически реклами и по-голяма прозрачност

Facebook ще ограничи броят на видимите за потребителите политически реклами в Facebook и Instagram. Целта е да се повиши прозрачността в социалните мрежи, се посочва в изявление на базираната в Калифорния компания.  

Платформата не може да обещае, че ще следи всяка политическа реклама в мрежата, но ще даде на потребителите по-добри опции в търсачката при търсене на политически реклами в библиотеката им.

„Актуализираме нашата рекламна библиотека (Air Library), за да повишим нивото на прозрачност, което предоставяме на хората, и за да им предоставим повече контрол върху рекламите, които те виждат. Планираме да разгърнем контрол върху политическите реклами, започвайки в САЩ в началото на това лято, и разширявайки в крайна сметка този процес до повече локации“, се казва в изявлението на технологичния гигант.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд