Facebook ще позволи по-малко политически реклами и по-голяма прозрачност
Facebook ще ограничи броят на видимите за потребителите политически реклами в Facebook и Instagram. Целта е да се повиши прозрачността в социалните мрежи, се посочва в изявление на базираната в Калифорния компания.
Платформата не може да обещае, че ще следи всяка политическа реклама в мрежата, но ще даде на потребителите по-добри опции в търсачката при търсене на политически реклами в библиотеката им.
„Актуализираме нашата рекламна библиотека (Air Library), за да повишим нивото на прозрачност, което предоставяме на хората, и за да им предоставим повече контрол върху рекламите, които те виждат. Планираме да разгърнем контрол върху политическите реклами, започвайки в САЩ в началото на това лято, и разширявайки в крайна сметка този процес до повече локации“, се казва в изявлението на технологичния гигант.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.