Facebook ще позволи по-малко политически реклами и по-голяма прозрачност

Facebook ще позволи по-малко политически реклами и по-голяма прозрачност

Facebook ще ограничи броят на видимите за потребителите политически реклами в Facebook и Instagram. Целта е да се повиши прозрачността в социалните мрежи, се посочва в изявление на базираната в Калифорния компания.  

Платформата не може да обещае, че ще следи всяка политическа реклама в мрежата, но ще даде на потребителите по-добри опции в търсачката при търсене на политически реклами в библиотеката им.

„Актуализираме нашата рекламна библиотека (Air Library), за да повишим нивото на прозрачност, което предоставяме на хората, и за да им предоставим повече контрол върху рекламите, които те виждат. Планираме да разгърнем контрол върху политическите реклами, започвайки в САЩ в началото на това лято, и разширявайки в крайна сметка този процес до повече локации“, се казва в изявлението на технологичния гигант.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
На днешната дата, 16 декември. Рождениците днес