Германците отново се презапасяват с тоалетна хартия

Германците отново се презапасяват с тоалетна хартия

С нарастването на заразените с COVID-19 в Германия се покачва и купуването на тоалетна хартия – притесненията за новите рестрикции и тревогата около втората вълна доведоха до завишено търсене на определени стоки на територията на страната.

Когато пандемията от новия коронавирус се разпространи в цяла Европа по-рано тази година, тоалетната хартия се превърна от обичайна битова покупка в един от най-ценните продукти в рамките на едно денонощие, пише изданието The Local. Тогава паникьосаните потребители опразниха рафтовете на германските супермаркети.

Според оценка на пазарните изследователи в Iri продажбите на тоалетна хартия през втората седмица на месец март са се удвоили спрямо същия период през 2019-а.

„В момента наблюдаваме ново леко покачване на търсенето на определени продукти в магазините ни, като тоалетната хартия“, заяви говорител на веригата Aldi Süd за списание „Виртшафтсвохе“. За наличие на такава тенденция потвърждават и от Lidl, докато Kaufland все още не забелязва промяна.

Мнозина граждани се пошегуваха в социалните мрежи по темата.

Представители на Aldi и Lidl са категорични, че паническият шопинг не е необходим и имат готовност да посрещнат евентуален скок в търсенето.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Бъсеску: Днешният вот противопоставя два диаметрално различни политически курса – „промосковски“ срещу „проатлантически“