Кампанията „Благодарим ти, че пестиш в BILLA” се удължава до края на годината

 Кампанията „Благодарим ти, че пестиш в BILLA” се удължава до края на годината

Три месеца след старта на атрактивната онлайн кампания „Благодарим ти, че пестиш в BILLA”, генерираните спестявания от страна на клиентите на търговската верига са близо 1 230 000 лв. Кампанията радва потребителите с възможността да спестяват средства, пазарувайки любимите си висококачествени продукти и марки, предлагани в магазините на веригата. От старта на проекта в началото на месец март до 1 юни, броят на регистрираните касови бележки е над 150 000, а участниците са близо 18 000. Предвид силния интерес и категоричните резултати, търговската верига удължи периода на провеждане, като онлайн играта ще бъде валидна до края на месец декември тази година.

„Да бъдем лидери и да се развиваме, означава не само да посрещаме предизвикателствата и динамиката на потреблението, но и да създаваме комфорт за бюджета на нашите клиенти и приятни емоции от пазаруването. Ето защо свежите и висококачествени продукти в магазините ни са на достъпни цени, а програмите ни за лоялност добавят разнообразни механизми за спестяване и забавление. Резултатите от регистрираните касови бележки на www.spestivbilla.bg доказват, че клиентите ни оценяват това“, сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

Кампанията позволява на потребителите да следят своите спестявания, а на 10 от тях, изтеглени на случаен принцип – да печелят електронни ваучери за пазаруване от магазини BILLA на стойност сбора от спестените суми от всички валидно регистрирани касови бележки в края на месеца. Всеки клиент на веригата може да създаде свой индивидуален профил на www.spestivbilla.bg, като за целите на кампанията, е необходимо при плащане на каса да използва BILLA Card, а след пазаруване – да регистрира данните от своята касова бележка.

Пълните условия за участие в кампанията „Благодарим ти, че пестиш в BILLA“ са достъпни тук – www.spestivbilla.bg.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ