Nivea дари 41 836 лв. на SOS Детски селища България
41 836, 20 лв. събра и дари на SOS Детски селища България марка №1 в грижата за кожата Nivea с второто си издание на благотворителната кампания „Приказни моменти на грижа“.
Козметичният бранд даряваше на организацията по 30 стотинки от всеки закупен продукт от лимитираната серия NIVEA Crème с вече познатите приказни герои – Тео, Мая, Зайо и Феята. Събраните средства значително надхвърлят сумата от първото издание на кампанията, а лимитираните продукти са изкупени месец преди края на кампанията, стана ясно на официално събитие днес за обявяването на дарението. Този път към любимия крем в синя кутийка в търговската мрежа се предлагаше и комплект от книжки с приказки: „Тео и Зайо си правят състезание“, „Мая и феята отиват на плаж“, „Тео и Зайо строят къща“ и „Мая и феята подреждат стаята“.
NIVEA успя да ангажира още повече съмишленици в приказните моменти за грижа като даде възможност на своите клиенти и почитатели да се включат в инициативата, като сами напишат кратка, позитивна приказка, посветена на грижата, обичта и семейството. Участниците трябваше да публикуват приказките си във Facebook със специално създадения за кампанията хаштаг #ПриказнаСиняГрижа. Едни от първите публикувани приказки бяха на посланиците на инициативата - Рафи, Дивна, Деси Добрева, Играта, Мона Недева, Гери Турийска, Башар Рахал, Силвия Лулчева, Василена Винченцо, Rudi Duli Muden MC & KukuSfeff, порасналия възпитаник на SOS Детски селища - Пламен Траянов, както и много журналисти и блогъри.
Само за месец, в инициативата за написване на детска приказка са се включили над 80 души, а публикуваните приказки надхвърлиха 100. След края на кампанията част от приказките бяха публикувани в специално създадена за децата от SOS Детски селища България книжка, озаглавена с името на кампанията - „Приказни моменти на грижа. Илюстрациите в нея са дело на децата от SOS приемните семейства в София, Перник и Трявна.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.