Тормозът в училищна и онлайн среда в епизод 5 на подкаста на "Новите родители"
Училищният тормоз се превръща във все по-сериозен проблем. А по време на дистанционното обучение той изключително лесно успя да се пренесе и намери почва за развитие в онлайн средата, в която детето е ежедневно поставено.
Как родителите могат да се намесят и какви грешки не бива да правят, опитвайки да помогнат на детето си? Невписването в групата или отличаването от останалите са причина за физическия или психологически тормоз, и защо в определена възраст децата започват да се делят на групи?
И това далеч не са единствените притеснения, пред които родителите могат да се окажат изправени. Ако проблемът се задълбочи и решение не бъде намерено, трябва ли детето да бъде преместено в друго училище? Какви са опасностите в дългосрочен план? На какво се дължи новата „мода“ сред тийнейджърите да се самонараняват и може ли една от причините да се търси именно в недружелюбната училищна среда? И как родителите на порасналите деца да преодолеят дистанцията и да намерят общ език с тях, за да им помогнат в разрешаването на проблема?
На всички тези въпроси отговаря Анет Маринова, психолог и психотерапевт в новия пети поред епизод на подкаста на "Новите родители". Тя е посветила своята работа на ученици, които срещат трудности в обучението и за които училището, може да се бъде непоносимо място. Работи и по изследователски проекти в областта на детското развитие и психично здраве.
Приятно слушане!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.