Собственикът на bTV въвежда екопрактики в създаването на тв продукциите
Central European Media Enterprises (CME) е първата медийна компания в Централна и Източна Европа, която стана международен член на BAFTA albert. Това е органът на индустрията, който отговаря за устойчивото развитие на околната среда при заснемане на продукция за кино и телевизия. CME се нарежда до компании като Fremantle, ITV и Sky с разбирането, че амбицията й да е най-добрият продуцент на съдържание в Централна и Източна Европа не трябва да бъде постигана с цената на влошаващо се въздействие върху околната среда.
[[{"fid":"381928","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1604,"width":2027,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
„Като водещ продуцент на телевизионно и дигитално видео съдържание в Централна и Източна Европа, осъзнаваме силата си да популяризираме и вдъхновяваме устойчиво поведение у своята публика, но разбираме нуждата да се вгледаме и в собствения си начин на работа. Приемаме безрезервно принципите на albert и възнамеряваме да внедрим такива промени в bTV Media Group, които ще ни позволят да измерваме по-добре въглеродния си отпечатък и да го намаляваме. Нашето съдържание, което отговаря на най-високите стандарти за качество, трябва да се съобрази с най-високите стандарти и по отношение на екологичното въздействие“, коментира Любош Йетмар, президент на СМЕ България.
„С вълнение приветстваме CME като наш международен член. Отчитаме важното влияние на CME на пазарите в Централна и Източна Европа и вярваме, че стъпките, които компанията предприема като лидер на местно ниво, ще вдъхновят много други организации да поемат по същия път и да започнат да внедряват устойчиви практики пред и зад снимачната камера“, коментира Розер Канела-Мас, международен мениджър на albert.
bTV вече има опит във въвеждането на принципи на albert в телевизионните си продукции - последните няколко сезона на MasterChef България, например, следват концепцията за нулев отпадък в работата с храна по време на снимките на шоуто.
Собственикът на CME, PPF Group, споделя ангажимента за въвеждане на устойчиви практики в името на околната среда и приветства членството на CME в albert. От придобиването на CME преди една година, компанията продължава да бъде посветена на инициативите си за екологично, социално и корпоративно управление и ще подкрепя и инвестира в подобни партньорства и занапред.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.