Собственикът на bTV въвежда екопрактики в създаването на тв продукциите

Собственикът на bTV въвежда екопрактики в създаването на тв продукциите

Central European Media Enterprises (CME) е първата медийна компания в Централна и Източна Европа, която стана международен член на BAFTA albert. Това е органът на индустрията, който отговаря за устойчивото развитие на околната среда при заснемане на продукция за кино и телевизия. CME се нарежда до компании като Fremantle, ITV и Sky с разбирането, че амбицията й да е най-добрият продуцент на съдържание в Централна и Източна Европа не трябва да бъде постигана с цената на влошаващо се въздействие върху околната среда.

[[{"fid":"381928","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1604,"width":2027,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

„Като водещ продуцент на телевизионно и дигитално видео съдържание в Централна и Източна Европа, осъзнаваме силата си да популяризираме и вдъхновяваме устойчиво поведение у своята публика, но разбираме нуждата да се вгледаме и в собствения си начин на работа. Приемаме безрезервно принципите на albert и възнамеряваме да внедрим такива промени в bTV Media Group, които ще ни позволят да измерваме по-добре въглеродния си отпечатък и да го намаляваме. Нашето съдържание, което отговаря на най-високите стандарти за качество, трябва да се съобрази с най-високите стандарти и по отношение на екологичното въздействие“, коментира Любош Йетмар, президент на СМЕ България.

„С вълнение приветстваме CME като наш международен член. Отчитаме важното влияние на CME на пазарите в Централна и Източна Европа и вярваме, че стъпките, които компанията предприема като лидер на местно ниво, ще вдъхновят много други организации да поемат по същия път и да започнат да внедряват устойчиви практики пред и зад снимачната камера“, коментира Розер Канела-Мас, международен мениджър на albert.

bTV вече има опит във въвеждането на принципи на albert в телевизионните си продукции - последните няколко сезона на MasterChef България, например, следват концепцията за нулев отпадък в работата с храна по време на снимките на шоуто.

Собственикът на CME, PPF Group, споделя ангажимента за въвеждане на устойчиви практики в името на околната среда и приветства членството на CME в albert. От придобиването на CME преди една година, компанията продължава да бъде посветена на инициативите си за екологично, социално и корпоративно управление и ще подкрепя и инвестира в подобни партньорства и занапред.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Володимир Зеленски: Русия атакува тази нощ Украйна с около 500 дрона и 40 ракети
Бонусът на Дивия запад: Рио де Жанейро дава парични награди на полицаите за убити престъпници
България отстъпи на Италия с 1:3 във финала на световното по волейбол
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
Италия ще защитава световната си титла във волейбола срещу България
САЩ ще разсекретят документи за мистериозното изчезване на една от първите жени пилоти
Дронове са забелязани близо до най-голямата военновъздушна база на Дания