Uber блокира нелюбезните потребители в Австралия и Нова Зеландия

Uber блокира нелюбезните потребители в Австралия и Нова Зеландия

Uber блокира клиентите си в Австралия и Нова Зеландия от услугата за пътуване, ако имат нисък пътнически рейтинг, съобщава ВВС. 

Услугата Uber изисква от шофьорите и от пасажерите да оценяват пътуването всеки път, което формира личен рейтинг, както на предоставящите услугата, така и на потребителите.

Клиентите, оценени с четири звезди или по-малко обаче получиха забрана за ползване на усугата в продължение на шест месеца. Този ход е насочен към подобряване на поведението на пътниците, казаха от компанията

Компанията заяви, че въвежда правилото след редица оценки, основаващи се на отзиви, оставени от шофьорите след всяко пътуване. Огромното мнозинство, което възлиза на повече от 90%, има рейтинг от най-малко 4,5 точки, посочва говорител на компанията.

Същата политика бе въведена и в Бразилия по-рано тази година, но за пръв път се прилага на англоговорящия пазар. Новата политика ще започне на 19 септември, като първоначално пътниците ще получат по няколко предупреждения, преди да бъдат блокирани.

Сюзън Андерсън, генерален директор на Uber за Австралия и Нова Зеландия заяви, че пасажерите с рейтинг 4,0 или по-малко, са поучили редица отрицателни отзиви от шофьорите.

"Това е малък процент от клиенти, които системно се държат неуважително към шофьорите", каза Андерсън в сряда в предаването Sunrise на Channel 7. Тя каза, че шофьорите очакват елементарна любезност от пасжерите. "Бъдете учтиви, вземете си боклука и не правете бъркотия в колата",  посъветва Андерсън потребителите на услугата.

Компанията състави списък с няколко съвета към потребителите миналия месец, насочени към подобряване отзивите за клиентите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ