Дядо Коледа със специални предложения за подаръци във Facebook

Дядо Коледа със специални предложения за подаръци във Facebook

Дядо Коледа със специални предложения за подаръци във Facebook

Всички фенове на Coca-Cola в България имат уникалната възможност да пишат на Дядо Коледа като изпратят лично съобщение във Facebook страницата на Coca-Cola. На https://www.facebook.com/cocacolabulgaria/ всеки може да изпрати лично съобщение с хаштаг #xmas и чрез автоматизираната функционалност „чат-бот“ веднага да получи лична „препоръка“, кой артикул от тазгодишния „Кът за коледни чудеса“ на Coca-Cola да избере и да получи код със специална отстъпка.

Не за първи път България е страната, в която Дядо Коледа „говори“ на български. През 2011 г. в ролята на емблематичния старец влезе българският актьор Иван Петрушинов, който изигра Дядо Коледа в коледната реклама на Coca-Cola за целия свят. А образът на Дядо Коледа, какъвто го познаваме днес, се появява за първи път в реклама на Coca-Cola през 1931 г. Преди това той е бил изобразяван по различни начини – от елф до висок слаб мъж със зелен костюм.

Първата по рода си подобна активация е част от коледната кампания на Coca-Cola в България. До края на месец декември в 8 български града pop-up магазини ще предлагат брандирани артикули на марката, коледни играчки и, разбира се, Coca-Cola. Временните кътове могат да бъдат открити в централните търговски центрове на градовете: Бургас, Варна, Велико Търново, Плевен, Пловдив, Русе, София и Стара Загора. Там всеки, който е получил онлайн своя код за отстъпка ще може да вземе артикула, който си е избрал.

Всички приходи от коледната инициатива на Coca-Cola ще бъдат дарени на благотворителната кампания на Българския червен кръст за осигуряване на „Топъл обяд“ в училище. Вече трета учебна година партньорство между БЧК и Кока-Кола ХБК България осигурява топъл обяд за 78 деца в неравностойно положение от Община Драгоман, Софийска област, по програмата „Топъл обяд“ на БЧК. От новата 2016/2017 учебна година още две области (Видин и Търговище) са част от кампанията като с тях децата, получаващи безплатна храна в училище, са 178.


 Програмата „Топъл обяд” се реализира в рамките на партньорската мрежа за благотворителност на БЧК, която обединява 24 компании от корпоративния сектор. Основната цел на програмата е да се подпомогне физическото развитие на деца в неравностойно положение и чрез топлия обяд те да се върнат в училище. Благодарение на съвместните усилия на членовете на партньорската мрежа за благотворителност, през учебната 2016/2017 г. 1 500 деца от социално слаби семейства ще получават всеки учебен ден безплатна топла храна в училище на територията на 25 области в страната. Програмата „Топъл обяд“, която стартира преди 12 години до момента е осигурила топъл обяд на 13 000 деца. За повече информация посетете: https://www.redcross.bg/.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ