"Нищо за криене" - смелата, провокативна кампания на Absolut
Absolut стартира може би най-смелата си кампания досега.
Под надслов "Нищо за криене" , чисто голи служители на компанията разказват в нея за прозрачния производствен процес на водката в доста смело и откровено видео...
По този повод известният импровизационен театър ХаХаХа ИмПро започва и първото си бар турнe, за да изненада с импро театрално шоу, което няма какво да крие, посетителите на най-любими и посещавани софийски барове.
Шоуто ще бъде безплатно и ще завършва с предизвикателство от комиците към гостите - игра от типа "Истината или се осмеляваш", в която най-смелите ще получат награди.
Турнето старира на 12 април в бар KICK’s в София и продължава през целия месец в любими заведения на столичани - Timeless café на 17 април, Бар Петък на 19 април, City Stage на 25 април и Public на 26 април.
С провокативни въпроси и скечове от страна на актьорите, посетителите на баровете ще имат възможност да се превърнат от зрители, в активни участници в импро театъра. Споделяйки своите тайни и признания, те ще станат част от актуалната кампания на марката.
Целта на актьорския екип ще бъде да предизвика гостите да бъдат смели и честни, почти колкото служителите на Absolut, участвали в забавното “голо” видео. "Голотата във филма се използва като метафора за прозрачния производствен процес, но все пак получаваме и уверение, че служителите в дестилерията обикновено са напълно облечени, та затова и софийските участници няма да се налага да се събличат", твърдят от Absolut.
"Водка, която няма нищо за криене" предава вярването на Absolut, че компаниите трябва задължението да се стремят към устойчивост“, казва Крек Джонсън - вицепрезидент глобален маркетинг на бранда. "Усещаме, че сега е по-важно отвсякога, да покажем на нашите клиенти, че няма какво да крием!", добавя той.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.