Ако искате да обърнат внимание на фирмата ви

Ако искате да обърнат внимание на фирмата ви

И така, искате да ви отразяват в медиите. Добре дошли в клуба! Ето как да се отличите от тълпата.

Изберете правилния човек. Не се целете в главния редактор на вестника или изпълнителния директор на телевизията. Намерете новинарска история по тема, което е сходна с бизнеса ви и след това потърсете контакт с журналиста или автора на свободна практика, който я е написал. Напишете му имейл. В него непременно отбележете, че сте запознати с работата му. Това ще му помогне да разбере, че не сте поредният, опитващ да се покаже във всички медии на всяка цена.

Бъдете винаги налице. Това може да изглежда очевидно задължително условие, но ще се изненадате колко много писма до медиите не съдържат подробна информация за контакт. В повечето случаи авторите и журналистите нямат достатъчно време, за да потърсят контакти и да се свържат с вас. Улеснете ги, не ги отказвайте. Най-близо до печелившата формула е имейлът, в който се съобщава „На разположение, когато е удобно за вас”.

Предлагайте източници. Предложенията за допълнителна информация могат да помогнат на автора да си представи как ще оформи историята за вас. Експертите са добър вариант – независими или ваши представители, които, да кажем ако сте производител на бира, могат да разкажат как се приготвя бирата ви и какви съставки използвате. Детайлите в историите са много важни.

Не се целете в звездно присъствие. Може да си мислите, че заслужавате голяма статия на страниците на известно списание, но всъщност може да се окаже, че само споменаването на компанията ви или продуктът й в модерна история може да бъде достатъчно ценно когато става дума за ефективност на медийната публичност. Поинтересувайте се от тематиката, която се планира в медиите, и се адаптирайте към нея. Имайте предвид, че периодичните издания с по-големи интервали на излизането си на пазара, могат да отложат публикуването на материал три и повече месеца. Бъдете търпеливи. Това се случва често и е напълно в реда на нещата.

От сп. Entrepreneur

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ