3 от най-добрите автомобилни бранд колаборации на годината

В година, изпълнена с бранд колаборации, автомобилните производители излязоха на преден план с едни от най-добрите примери в това отношение.
Много от тях, включително BMW, Porsche и Lamborghini, решиха да заложат на експеримента да достигат до най-младите купувачи и аудитории, които евентуално имат още да растат преди да си купят кола, пише AdAge.
За Tesla и Aston Martin уникална опция се оказа алкохолната колаборация, докато Hyundai заложи на устойчива мода и серия от подкасти и плейлисти в Spotify. Ето част от най-добрите колаборации с участието на автомобилния сектор тази година.
Tesla и Nosotros Tequila
Срещу 250 долара всеки от почитателите на Tesla можеше да се сдобие със 750 мл текила в бутилка с формата на светкавица. За целта компанията на Илон Мъск си партнира с Nosotros Tequila и Speakeasy, за да произведе своя лимитирана серия алкохол дни преди празниците. Подобно на повечето спиртни напитки, които привличат интереса на младите шофьори, артикулът бързо се разпродаде.
Първоначално предприемачът искал да кръсти текилата Teslaquila, но регулаторите в Мексико отказали, тъй като звучало прекалено близко до думата текила, така че крайният вариант на името е просто Tesla Tequila.
[[{"fid":"366080","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1900,"width":1900,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимка: Tesla
Hyundai и Spotify
Младежите масово слушат музика в Spotify, затова и през ноември Hyundai си партнира с платформата, за да промотира новия модел Elantra 2021 година. В колаборацията участваха артисти, като създадоха виртуални обиколки на градовете, в които живеят. Изживяването, озаглавено “My City Unlocked”, бе допълнено от плейлисти, подкасти и видеа.
Porsche и Puma
Също през ноември Porsche и Puma създадоха колекция от обувки, вдъхновени от модела 911 Turbo. Първата предпродажба продължи 2.7 секунди – времето, необходимо на автомобила да развие скорост от 100 км/ч. 8 различни дизайна с цветовете на Porsche бяха представени в рамките на колаборацията, като от всеки чифт бяха създадени само 500 чифта.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Goldman Sachs: Твърде рано е да се тревожим за балон в BigTech
Финанси |Правят е-регистър на всички актове с положен на тях държавен печат
Политика |Отпада изискването за писмен отказ за донорство на органи в здравноосигурителната книжка
България |150 десетокласници ще учат програмиране по национална програма на МОН
Общество |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.