3 от най-добрите автомобилни бранд колаборации на годината

3 от най-добрите автомобилни бранд колаборации на годината

3 от най-добрите автомобилни бранд колаборации на годината

В година, изпълнена с бранд колаборации, автомобилните производители излязоха на преден план с едни от най-добрите примери в това отношение.

Много от тях, включително BMW, Porsche и Lamborghini, решиха да заложат на експеримента да достигат до най-младите купувачи и аудитории, които евентуално имат още да растат преди да си купят кола, пише AdAge.

За Tesla и Aston Martin уникална опция се оказа алкохолната колаборация, докато Hyundai заложи на устойчива мода и серия от подкасти и плейлисти в Spotify. Ето част от най-добрите колаборации с участието на автомобилния сектор тази година.

Tesla и Nosotros Tequila

Срещу 250 долара всеки от почитателите на Tesla можеше да се сдобие със 750 мл текила в бутилка с формата на светкавица. За целта компанията на Илон Мъск си партнира с Nosotros Tequila и Speakeasy, за да произведе своя лимитирана серия алкохол дни преди празниците. Подобно на повечето спиртни напитки, които привличат интереса на младите шофьори, артикулът бързо се разпродаде.

Първоначално предприемачът искал да кръсти текилата Teslaquila, но регулаторите в Мексико отказали, тъй като звучало прекалено близко до думата текила, така че крайният вариант на името е просто Tesla Tequila.

[[{"fid":"366080","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1900,"width":1900,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Снимка: Tesla

Hyundai и Spotify

Младежите масово слушат музика в Spotify, затова и през ноември Hyundai си партнира с платформата, за да промотира новия модел Elantra 2021 година. В колаборацията участваха артисти, като създадоха виртуални обиколки на градовете, в които живеят. Изживяването, озаглавено “My City Unlocked”, бе допълнено от плейлисти, подкасти и видеа.

 

Porsche и Puma

Също през ноември Porsche и Puma създадоха колекция от обувки, вдъхновени от модела 911 Turbo. Първата предпродажба продължи 2.7 секунди – времето, необходимо на автомобила да развие скорост от 100 км/ч. 8 различни дизайна с цветовете на Porsche бяха представени в рамките на колаборацията, като от всеки чифт бяха създадени само 500 чифта.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ