500 000 рекламодатели вече са в Instagram

500 000 рекламодатели вече са в Instagram

Социалната мрежа за споделяне на снимки чрез смартфони Instagram, която е собственост на Facebook, вече е привлякла над 500 000 рекламодатели, съобщават нейни представители, цитирани от Adweek. 

Ръстът е сериозен - през февруари 2016 г. те бяха около 200 000. Рекламата навлезе в мобилното приложение преди почти 12 месеца. Това стана с т.нар. API - реклами в Instagram. 

Един от ключовите двигатели на растежа също е бутонът Promote, който предлага на марките в социалната мрежа да плащат за промотиране на техни публикации и да се показват пред по-голяма публика. Това може да става само с няколко кликвания (докосвания), отбелязва директорът пазарни операции на Instagram. 

Над 1,5 млн. фирми по света са си създали профили в социалната мрежа след като инструментите бяха добавени. Рекламодателите в Instagram са най-вече от 5 държави - САЩ, Бразилия, Великобритания, Австралия и Канада. Водещите продуктови категории са пакетирани стоки, е-търговия, забавление и технологии. Малкият бизнес много присъства.

Миналата година е имало над 1 млрд. действия (кликвания, харесвания, споделяния, инсталиране на приложението и т.н.) върху реклами в Instagram - видео и промо снимки. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция възнамерява да удари САЩ с "най-мощния търговски инструмент на ЕС"
Министерството на земеделието на САЩ отменя доставки за хранителните банки за 500 млн. долара
Тръмп: Усилията за овладяване на войната между Русия и Украйна са „донякъде под контрол“
На днешната дата, 23 март. Имен ден празнува Лидия
Най-голямата компания за фотоволтаични централи в България консолидира финансовите си отчети по нов начин
Тервел Замфиров стана световен шампион по сноуборд и при мъжете
Китайският премиер предупреждава за „нарастваща нестабилност“
Васил Терзиев: Около 10 000 места не достигат в яслите и детските градини в София тази година