500 000 рекламодатели вече са в Instagram
Социалната мрежа за споделяне на снимки чрез смартфони Instagram, която е собственост на Facebook, вече е привлякла над 500 000 рекламодатели, съобщават нейни представители, цитирани от Adweek.
Ръстът е сериозен - през февруари 2016 г. те бяха около 200 000. Рекламата навлезе в мобилното приложение преди почти 12 месеца. Това стана с т.нар. API - реклами в Instagram.
Един от ключовите двигатели на растежа също е бутонът Promote, който предлага на марките в социалната мрежа да плащат за промотиране на техни публикации и да се показват пред по-голяма публика. Това може да става само с няколко кликвания (докосвания), отбелязва директорът пазарни операции на Instagram.
Над 1,5 млн. фирми по света са си създали профили в социалната мрежа след като инструментите бяха добавени. Рекламодателите в Instagram са най-вече от 5 държави - САЩ, Бразилия, Великобритания, Австралия и Канада. Водещите продуктови категории са пакетирани стоки, е-търговия, забавление и технологии. Малкият бизнес много присъства.
Миналата година е имало над 1 млрд. действия (кликвания, харесвания, споделяния, инсталиране на приложението и т.н.) върху реклами в Instagram - видео и промо снимки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.