500 000 рекламодатели вече са в Instagram

500 000 рекламодатели вече са в Instagram

Социалната мрежа за споделяне на снимки чрез смартфони Instagram, която е собственост на Facebook, вече е привлякла над 500 000 рекламодатели, съобщават нейни представители, цитирани от Adweek. 

Ръстът е сериозен - през февруари 2016 г. те бяха около 200 000. Рекламата навлезе в мобилното приложение преди почти 12 месеца. Това стана с т.нар. API - реклами в Instagram. 

Един от ключовите двигатели на растежа също е бутонът Promote, който предлага на марките в социалната мрежа да плащат за промотиране на техни публикации и да се показват пред по-голяма публика. Това може да става само с няколко кликвания (докосвания), отбелязва директорът пазарни операции на Instagram. 

Над 1,5 млн. фирми по света са си създали профили в социалната мрежа след като инструментите бяха добавени. Рекламодателите в Instagram са най-вече от 5 държави - САЩ, Бразилия, Великобритания, Австралия и Канада. Водещите продуктови категории са пакетирани стоки, е-търговия, забавление и технологии. Малкият бизнес много присъства.

Миналата година е имало над 1 млрд. действия (кликвания, харесвания, споделяния, инсталиране на приложението и т.н.) върху реклами в Instagram - видео и промо снимки. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Цитат на деня
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара