500 000 рекламодатели вече са в Instagram

500 000 рекламодатели вече са в Instagram

Социалната мрежа за споделяне на снимки чрез смартфони Instagram, която е собственост на Facebook, вече е привлякла над 500 000 рекламодатели, съобщават нейни представители, цитирани от Adweek. 

Ръстът е сериозен - през февруари 2016 г. те бяха около 200 000. Рекламата навлезе в мобилното приложение преди почти 12 месеца. Това стана с т.нар. API - реклами в Instagram. 

Един от ключовите двигатели на растежа също е бутонът Promote, който предлага на марките в социалната мрежа да плащат за промотиране на техни публикации и да се показват пред по-голяма публика. Това може да става само с няколко кликвания (докосвания), отбелязва директорът пазарни операции на Instagram. 

Над 1,5 млн. фирми по света са си създали профили в социалната мрежа след като инструментите бяха добавени. Рекламодателите в Instagram са най-вече от 5 държави - САЩ, Бразилия, Великобритания, Австралия и Канада. Водещите продуктови категории са пакетирани стоки, е-търговия, забавление и технологии. Малкият бизнес много присъства.

Миналата година е имало над 1 млрд. действия (кликвания, харесвания, споделяния, инсталиране на приложението и т.н.) върху реклами в Instagram - видео и промо снимки. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Медузи спряха работата на най-голямата атомна централа в Западна Европа
Кристиано Роналдо се сгоди за приятелката си сред 10-годишна връзка и пет деца
НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Новата икономика: Кои страни в Европа предлагат най-добрата социална сигурност?
България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.