500 000 рекламодатели вече са в Instagram

500 000 рекламодатели вече са в Instagram

Социалната мрежа за споделяне на снимки чрез смартфони Instagram, която е собственост на Facebook, вече е привлякла над 500 000 рекламодатели, съобщават нейни представители, цитирани от Adweek. 

Ръстът е сериозен - през февруари 2016 г. те бяха около 200 000. Рекламата навлезе в мобилното приложение преди почти 12 месеца. Това стана с т.нар. API - реклами в Instagram. 

Един от ключовите двигатели на растежа също е бутонът Promote, който предлага на марките в социалната мрежа да плащат за промотиране на техни публикации и да се показват пред по-голяма публика. Това може да става само с няколко кликвания (докосвания), отбелязва директорът пазарни операции на Instagram. 

Над 1,5 млн. фирми по света са си създали профили в социалната мрежа след като инструментите бяха добавени. Рекламодателите в Instagram са най-вече от 5 държави - САЩ, Бразилия, Великобритания, Австралия и Канада. Водещите продуктови категории са пакетирани стоки, е-търговия, забавление и технологии. Малкият бизнес много присъства.

Миналата година е имало над 1 млрд. действия (кликвания, харесвания, споделяния, инсталиране на приложението и т.н.) върху реклами в Instagram - видео и промо снимки. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен