Американска аптечна верига забрани рекламите с фотошоп
Шефовете на най-голямата аптечна верига в САЩ СVS решиха да забранят използването на графичен редактор за ретуширане на снимките на моделите, които рекламират нейните козметични продукти.
Компанията обяви, че рекламите на бранда CVS вече ще са без фотошоп. Инициативата е наречена CVS Beauty Mark и се прицелва в проблема с „редактираните снимки“. Големите брандове рекламират масово чрез снимки, на които лицата на моделите, естественият тен на кожата, цветът на лицето се променят, изтриват се бръчките и гънките на кожата. Американската фармацевтична верига уточнява, че ще работи по темата и с дружи марки, с които си сътрудничи. Новите й реклами вече ще бъдат придружени с логото на кампанията – пиктограма с формата на сърце.
Според проучване на компанията най-малко 2/3 от жените са съгласни, че средствата за масова информация са задали нереалистични стандарти за красота, а при 80% от жените самооценката се понижава, след като гледат ретуширани снимки с рекламни послания.
Основаната през 1996 г. в Уисконсин CVS Health притежава една от най-големите вериги аптеки в САЩ – общо над 9,7 хил. Оборотът на веригата за миналата година надхвърля 117 млрд. долара.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.