Apple ще похарчи над 500 млн. за реклама на Apple TV+

Apple ще похарчи над 500 млн. за реклама на Apple TV+

Apple планира да похарчи над 500 млн. долара за маркетиране на стрийминг услугата си Apple TV+ тази година, предаде „Ройтерс“.

Според изданието “The Information” лице, запознато със случая, е съобщило, че производителят на iPhone има намерение значително за увеличи продукцията на нови тв предавания и филми до поне едно седмично през 2022 година, което е над два пъти повече от тази година.

За такова възможно развитие на събитията намеква и скорошно придобиване на технологичния гигант – преди дни той откупи детския сериал „Йо Габа Габа!“ и ще предлага епизодите в платформата си.

С този ход компанията опитва да се конкурира яростно с вече утвърдили се играчи, сред които Netflix, Disney+, Prime Video и HBO Max, която по-рано през месеца обяви намеренията си да навлезе в Европа като наследник на услугата HBO GO, включително и в България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
Нова Зеландия поде война с дивите котки и ги включи в стратегия за пълна ликвидация
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Държавата отдава тотото на концесия. Причината - ниски постъпления
Брекзит струва на Великобритания 90 милиарда паунда годишно от загубени данъчни приходи
Зеленски: Предстои с Тръмп да бъдат обсъдени чувствителни въпроси
The Wall Street Journal: Холивудските филми и музиката отново правят пушенето модерно