Apple ще похарчи над 500 млн. за реклама на Apple TV+

Apple ще похарчи над 500 млн. за реклама на Apple TV+

Apple планира да похарчи над 500 млн. долара за маркетиране на стрийминг услугата си Apple TV+ тази година, предаде „Ройтерс“.

Според изданието “The Information” лице, запознато със случая, е съобщило, че производителят на iPhone има намерение значително за увеличи продукцията на нови тв предавания и филми до поне едно седмично през 2022 година, което е над два пъти повече от тази година.

За такова възможно развитие на събитията намеква и скорошно придобиване на технологичния гигант – преди дни той откупи детския сериал „Йо Габа Габа!“ и ще предлага епизодите в платформата си.

С този ход компанията опитва да се конкурира яростно с вече утвърдили се играчи, сред които Netflix, Disney+, Prime Video и HBO Max, която по-рано през месеца обяви намеренията си да навлезе в Европа като наследник на услугата HBO GO, включително и в България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
Pavilhão Chinês: Китайският павилион, който привлича туристи от цял свят
По-малко стачки, но повече участници в трудови спорове в Германия през 2024 г.
Хората, страдащи от безсъние, са по-склонни да развият деменция
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Световен рекорд: Колекционерска картичка с лика на Меси продадена за 1,5 млн. долара