Audi променя приказката за Пепеляшка в нова реклама
С нов анимационен рекламен филм, направен да не отстъпва по качество на най-добрите анимации на Pixar, автомобилният бранд Audi създава дискусия и провокира вниманието на деца и родители.
Видеото е нов прочит на приказката за Пепеляшка. То разказва за баща, който чете за Пепеляшка преди Коледа на дъщеря си, но в нов, различен прочит спрямо класическата приказка. В него Пепеляшка не е бедна дъщеря или домакиня, която мечтае да открие принца и да се омъжи за него, а активен шофьор, който не остъпва на връстниците си - кандидатите за принцове. Тя пристига на бала не с каляска с коне, а с червено Audi. Танцът на бала е с автомобили.
Рекламният филм е от 5 минути и е вдъхновен от Мишел Мутон - първата жена, спечелила Световния рали шампионат в Сан Ремо - през 1981 г., съобщава изданието за маркетинг Adwweek. Той се казва "Ever After", което е препратка към фразата "And they lived happily ever after" или "И заживели щастливо..." в края на всяка приказка.
От Audi разкриват, че са били вдъхновени да направят рекламата от истинската история на Мишел Мутон. Обясняват това в края на филм "Зад кулисите" за създаването на рекламата и посочват, че я посвещават на бащата на Мишел - Пиер Мутон, "и на всички бащи и майки, които помагат да се промени историята".
"Беше първата ми година в Световния рали шампионат, но всички погледи бяха вперени в мен. Бях единствената жена, състезаваща се в този мъжки спорт. Затова никой не очакваше да спечеля. Изглеждаше лудо... но не и за екипа на Audi, или за баща ми", спомня си самата Мишел, която печели състезанието с автомобил на Audi.
"Той беше първият човек, който повярва в мен, първият човек, който ми каза, че няма никакви диви гори, вълци или очарователни принцове, които да ме спрат да бъдат такава, каквато исках да стана. Купи ми първата ми кола и затова ще му бъда благодарна завинаги", казва тя.
"Ever After" е изцяло испанска продукция, на агенция Proximity Барселона и анимационно студио post23 и Sr. Alce Films. Фернандо Сантиаго режисира сцените с реално действие и екшън. Хесус Диас композира саундтрака, който е изпълнен от 50 музиканти от Симфоничния оркестър на Будапеща. Ако се заслушате внимателно, ще чуете части от “Once Upon a Dream” - музиката за бала от "Спящата красавица" на Disney.
По това време на годината през 2017 г. Audi Испания пусна рекламата "Куклата, която избра да шофира", с която спечели миналата година над 40 награди и си постави за цел да бори стереотипите за момичетата.
Ето и рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.