Audi свали реклама с дете след потребителски критики

Audi свали реклама с дете след потребителски критики

Германският автомобилен производител Audi се извини на потребителите си заради реклама с малко момиче, след като десетки изразиха недоволство от разпространения кадър.

В миналата неделя брандът сподели в социалните мрежи снимка със заглавие „Позволете на сърцето ви да бие по-бързо – във всеки аспект“, на която дете с банан в ръка позира пред новия модел RS4, пише CNN. Според някои момиченцето е заело опасна позиция, тъй като е застанало пред превозното средство. „Чудесно, че показвате как децата могат лесно да бъдат убити от колите ви“, коментира един потребител. „Какъв вид реклама е това?“, попита друг, а трети смята сцената за „провокативна“, тъй като бананът и бързите автомобили се свързват с мъжкото либидо.

В отговор на критиките от компанията излязоха с официално становище и обещаха да не използват изображението в бъдещите си комуникационни кампании. „Чуваме ви и нека да изясним това – грижа ни е за децата. Audi RS4 е семеен автомобил с повече от 30 системи за асистенция на водача, включително такава за аварийно спиране. Затова го показахме с различните членове на едно семейство в кампания“, написаха те.

От Audi обещаха да разследват случая около лансирането на посланието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 30 юни до 6 юли
Жега: Испания счупи исторически рекорд за юни с 46 градуса, съпругата на Борис Джонсън се дехидратира
Проверяват сигнал, че издирваният черен леопард е забелязан край Ловеч
Отпада забраната за влизане в района на Шуменското плато
Край на превъртането на километражи при покупка на употребявани автомобили
Четири инвестиции, които си струва да направите още днес
Зеленски призова за засилване на санкциите срещу Русия
Алигаторски Алкатраз: Тръмп открива център за задържане на мигранти насред блата, пълни с едри влечуги