Audi свали реклама с дете след потребителски критики
Германският автомобилен производител Audi се извини на потребителите си заради реклама с малко момиче, след като десетки изразиха недоволство от разпространения кадър.
В миналата неделя брандът сподели в социалните мрежи снимка със заглавие „Позволете на сърцето ви да бие по-бързо – във всеки аспект“, на която дете с банан в ръка позира пред новия модел RS4, пише CNN. Според някои момиченцето е заело опасна позиция, тъй като е застанало пред превозното средство. „Чудесно, че показвате как децата могат лесно да бъдат убити от колите ви“, коментира един потребител. „Какъв вид реклама е това?“, попита друг, а трети смята сцената за „провокативна“, тъй като бананът и бързите автомобили се свързват с мъжкото либидо.
В отговор на критиките от компанията излязоха с официално становище и обещаха да не използват изображението в бъдещите си комуникационни кампании. „Чуваме ви и нека да изясним това – грижа ни е за децата. Audi RS4 е семеен автомобил с повече от 30 системи за асистенция на водача, включително такава за аварийно спиране. Затова го показахме с различните членове на едно семейство в кампания“, написаха те.
От Audi обещаха да разследват случая около лансирането на посланието.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.