„Аз съм на кон“ – Old Spice празнува 10 години от създаването на емблематичния си образ
С нова рекламна кампания брандът на Procter & Gamble, Old Spice, празнува 10-годишнината от създаването на емблематичния образ, изигран от Исая Мустафа. В двата 30-секундни спота актьорът сякаш „предава щафетата“ на Кийт Пауърс, който влиза в ролята на сина му.
Десетилетие по-късно известният като Old Spice Guy се появява във видеата, в опит да покаже на наследника си продуктите, които да използва, за да поддържа личната си хигиена. Той обаче, като същинско олицетворение на поколението Z, му отказва с думите „Не съм като теб, татко“ и отговаря, че използва дерматологично тестваната ултра мека линия на Old Spice с по-фин аромат. В клиповете се открояват елементи от първите реклами с Мустафа – язденето на кон и ходенето във вода по търкалящо се дърво.
Забавните сюжети ще бъдат показани в социалните мрежи и във водещи американски телевизии, но отбелязването на повода съвсем не свършва дотук – Мустафа и Пауърс ще се появят в редица популярни американски предавания, сред които „Шоуто на Джими Кимъл“, а след това ще присъстват и на „Супербоул“ в Маями.
В началото на февруари 2010 г. актьорът за първи път произнесе репликата „Здравейте, дами“, удвоявайки продажбите на марката в рамките на няколко месеца. Тогава успехът на кампанията до голяма степен се дължеше и на наброяващите над 200 пародии от потребители, които се появиха в социалните мрежи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.