Близо 1000 души посетиха тазгодишното издание на ФАРА в Пловдив
Тазгодишното издание на най-голямото събитие за реклама в страната - фестивалът ФАРА, се проведе от 15 до 17 септември в Пловдив и посрещна близо 1000 професионалисти с интереси в сферата на рекламата и комуникационния бизнес.
През трите фестивални дни имаше лекции с говорители от световна величина и протекоха всички етапи на класиране и журиране, в които бяха избрани и отличени най-добрите реклами, създадени у нас през последната година.
В надпреварата за най-добри реклами взеха участие 20 творчески агенции с проекти, разработени за 42 рекламодатели. В конкурса бяха подадени общо 348 заявки, от които до финала стигнаха 93 победители с 15 златни награди, 30 сребърни и 48 бронзови приза.
Сред най-награждаваните кампании бяха Jigsaw и Museum of Less Ordinary на Next DC, кампанията за 20 години София филм фест на DDB, Ретрото пак е на мода на Saatchi & Saatchi, Бомбичка на Noble Graphics, Крадецът на ябълки на All Channels Advertising и Балконтурист на Ogilvy Group Bulgaria, която спечели злато за кампания на годината.
Тази година седемнадесетото издание на фестивала се трансформира, като смени локацията и формата си, провеждайки се в Пловдив. Темата на фестивала беше “Трансформация”. Целта на организаторите от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) бе да се покаже как рекламата и комуникацията трансформират бизнеса и средата, в която живеем.
Всички победители и финалисти в различните категории може да видите на сайта на ФАРА 2016.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.