Близо 1000 души посетиха тазгодишното издание на ФАРА в Пловдив

Близо 1000 души посетиха тазгодишното издание на ФАРА в Пловдив

Тазгодишното издание на най-голямото събитие за реклама в страната - фестивалът ФАРА, се проведе от 15 до 17 септември в Пловдив и посрещна близо 1000 професионалисти с интереси в сферата на рекламата и комуникационния бизнес.

През трите фестивални дни имаше лекции с говорители от световна величина и протекоха всички етапи на класиране и журиране, в които бяха избрани и отличени най-добрите реклами, създадени у нас през последната година.

ФАРА 2016 излъчи победители в оспорваната надпревара за най-добра агенция, рекламодател, рекламни кампании и рекламни форми за изминалата година. С най-много златни награди, агенция на годината стана NEXT-DC, а Загорка АД бе отличена като рекламодател на годината.

В надпреварата за най-добри реклами взеха участие 20 творчески агенции с проекти, разработени за 42 рекламодатели. В конкурса бяха подадени общо 348 заявки, от които до финала стигнаха 93 победители с 15 златни награди, 30 сребърни и 48 бронзови приза.

Сред най-награждаваните кампании бяха Jigsaw и Museum of Less Ordinary на Next DC, кампанията за 20 години София филм фест на DDB, Ретрото пак е на мода на Saatchi & Saatchi, Бомбичка на Noble Graphics, Крадецът на ябълки на All Channels Advertising и Балконтурист на Ogilvy Group Bulgaria, която спечели злато за кампания на годината.

Тази година седемнадесетото издание на фестивала се трансформира, като смени локацията и формата си, провеждайки се в Пловдив. Темата на фестивала беше “Трансформация”. Целта на организаторите от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) бе да се покаже как рекламата и комуникацията трансформират бизнеса и средата, в която живеем. 

Всички победители и финалисти в различните категории може да видите на сайта на ФАРА 2016

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ