BMW засне реклама в София

BMW засне реклама в София

Welcome to M Town“ - BMW M GmbH продължава своята дигитална кампания с нов филм за виртуалното място за копнеж на световната BMW M общност. „The Drop“ отново отвежда ентусиастите на мощността и Petrolheads в „M Town“, където от 2018 година всичко се върти около най-мощните букви на света и където животът е посветен на страстта по високата динамика. Режисьорът Мики Зюлцер, който още преди 2 години отговаря за култовите клипове за особеното светоусещане в „M Town“, този път представя широката палитра от актуалните BMW M модели с особено ярки цветове и интегрира специални модели от Heritage флотилията на BMW M като например едно червено BMW E30 M3 - главният герой на филма, в който участват и известни известни инфлуенсъри от автомобилната сцена.  Представени са и класически модели на BMW M GmbH като BMW M3 GTS, BMW M3 CRT, BMW M4 GTS и BMW Серия 1 M Купе.

Голяма част от снимките се провеждат в българската столица София, а снимачният процес протича в пълна секретност, в продължение на 3 дни, като за целта са затворени няколко големи булеварда в София, сред които бул. Копенхаген, бул. Драган Цанков, както и емблематичната ул. Съборна в центъра на града. 

Още от 2018 година „M Town“ е социалната и дигитална комуникационна платформа на почитателите на BMW M от целия свят, които могат да се регистрират на bmw-m.com като жители на „M Town“ и да получат дигитален, индивидуален BMW M паспорт. „M Town“ е олицетворение на уникален Storytelling, оригинални онлайн видеоклипове, множество креативни артикули в BMW M Town Merchandising Shop и множество събития по цялото земно кълбо. Посетителите на BMW Welt в Мюнхен получават напълно реално впечатление от „M Town“ върху специално подготвена изложбена площ от 180 м2. В с духа на общността, новият филм показва не само автомобили от колекцията на BMW M GmbH, но и на граждани на „M Town”, а членове на BMW M общността в България предоставят собствени автомобили за снимките.     

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ