Брандове на протест срещу Facebook. Спират рекламите

Брандове на протест срещу Facebook. Спират рекламите

Американски производители на спортно облекло се присъединиха към недоволството на служители и потребители към Facebook – те решиха да бойкотират социалната мрежа, като спрат спонсорираната комуникация с потребителите си, предаде „Ройтерс“.

Този ход на брандовете Patagonia, Recreational Equipment и The North Face е провокиран от кампания, създадена от група организации за защита на гражданските права. “Stop Hate for Profit” стартира миналата седмица с цел да откаже компаниите от Facebook рекламата, тъй като ръководството на платформата не ограничава достатъчно езика на омразата.

„От сигурни избори, през глобална пандемия, до расова несправедливост, залозите са твърде високи, за да стоим и да позволяваме на компанията да продължава да бъде съучастник в разпространението на дезинформация, страх и омраза“, се коментира в една от публикациите на Patagonia по темата.

До тази нова форма на протест се стигна, след като Марк Зукърбърг, главният изпълнителен директор на Facebook, бе критикуван за това, че социалната мрежа не предприе действия във връзка с пост на американския президент Доналд Тръмп, който конкурентната Twitter заклейми като „възхваляващ насилието“.

От решението ще пострада и дъщерната Instagram, където спортните брандове също планират да ограничат комуникацията си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Радев: България и Египет са отворили нова глава в отношенията си
Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина