Брандът Jeep търси авантюристи с пролетната си кампания

Автомобилният бранд Jeep стартира пролетната си кампания, насочена към авантюристична му офроуд общност, стана ясно от пресрелийз на компанията майка Fiat Chrysler Automobile.

От следващата седмица марката ще вложи усилия в промотирането на новия модел джип Wrangler в дигиталното пространство и в телевизионния ефир, както и чрез активации в мобилното си приложение и в реална среда.

Кампанията „Семейство и приятели“ включва 30-секунден спот, който призовава потенциалните клиенти на бранда да се присъединят към общността му, а песента към видеото, “Young”, е създадена специално за случая. В социалните мрежи всички бивши и настоящи клиенти ще могат да споделят своите снимки и офроуд приключения с хаштаг #JeepFamily.

В мобилното приложение, предназначено единствено за потребители, те ще могат да изпълняват предизвикателства, а в замяна на това да получават полезни съвети и да натрупват значки. Следващия месец се подготвя и великденското сафари на компанията в американския щат Юта – състезание, в което всеки може да се включи с личния си автомобил Jeep, в опит да заеме първото място.

Освен това, всеки притежател на модела Wrangler автоматично става част от ексклузивната програма Jeep Wave, която предлага 2-годишна безплатна денонощна поддръжка и застраховка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?