Брандът Jeep търси авантюристи с пролетната си кампания


Автомобилният бранд Jeep стартира пролетната си кампания, насочена към авантюристична му офроуд общност, стана ясно от пресрелийз на компанията майка Fiat Chrysler Automobile.

От следващата седмица марката ще вложи усилия в промотирането на новия модел джип Wrangler в дигиталното пространство и в телевизионния ефир, както и чрез активации в мобилното си приложение и в реална среда.

Кампанията „Семейство и приятели“ включва 30-секунден спот, който призовава потенциалните клиенти на бранда да се присъединят към общността му, а песента към видеото, “Young”, е създадена специално за случая. В социалните мрежи всички бивши и настоящи клиенти ще могат да споделят своите снимки и офроуд приключения с хаштаг #JeepFamily.

В мобилното приложение, предназначено единствено за потребители, те ще могат да изпълняват предизвикателства, а в замяна на това да получават полезни съвети и да натрупват значки. Следващия месец се подготвя и великденското сафари на компанията в американския щат Юта – състезание, в което всеки може да се включи с личния си автомобил Jeep, в опит да заеме първото място.

Освен това, всеки притежател на модела Wrangler автоматично става част от ексклузивната програма Jeep Wave, която предлага 2-годишна безплатна денонощна поддръжка и застраховка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Австралийско проучване показва как бактерия може да оцелее в космическите условия
Островът Ташироджима: Царството на котките
Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас