Брандът Jeep търси авантюристи с пролетната си кампания

Автомобилният бранд Jeep стартира пролетната си кампания, насочена към авантюристична му офроуд общност, стана ясно от пресрелийз на компанията майка Fiat Chrysler Automobile.

От следващата седмица марката ще вложи усилия в промотирането на новия модел джип Wrangler в дигиталното пространство и в телевизионния ефир, както и чрез активации в мобилното си приложение и в реална среда.

Кампанията „Семейство и приятели“ включва 30-секунден спот, който призовава потенциалните клиенти на бранда да се присъединят към общността му, а песента към видеото, “Young”, е създадена специално за случая. В социалните мрежи всички бивши и настоящи клиенти ще могат да споделят своите снимки и офроуд приключения с хаштаг #JeepFamily.

В мобилното приложение, предназначено единствено за потребители, те ще могат да изпълняват предизвикателства, а в замяна на това да получават полезни съвети и да натрупват значки. Следващия месец се подготвя и великденското сафари на компанията в американския щат Юта – състезание, в което всеки може да се включи с личния си автомобил Jeep, в опит да заеме първото място.

Освен това, всеки притежател на модела Wrangler автоматично става част от ексклузивната програма Jeep Wave, която предлага 2-годишна безплатна денонощна поддръжка и застраховка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд