Брилянтнa социалнa рекламa насочва вниманието към насилието в училищата

Брилянтнa социалнa рекламa насочва вниманието към насилието в училищата

Затрогващо романтично видео, което се фокусира върху чувствата на двама ученици, разтърсва със смразяващия си обрат, съобщава USA Today.

Видеото е изработено за американската организация с нестопанска цел Sandy Hook Promise. Тя е съставена от родители, чиито деца са загинали при стрелбата в училището "Санди Хук" в Кънектикът, САЩ, през 2012 г.

Авторите на клипа целят да покажат, че потенциалните убийци са обикновените хора край нас и че, за съжаление, повечето оставаме слепи за сигналите, които могат да ни насочат към опасността, преди тя да се е случила. Фокусирайки се върху личните си вълнения, оставаме слепи за чуждите, до момента, когато вече е твърде късно. 

Рекламата е дело на агенция BBDO New York и насърчава кампания за повишаване на осведомеността за предупредителните признаци, които предхождат насилието. Според организацията Sandy Hook Promise, 80% от стрелците в училище са споделяли плановете си с някого преди да предприемат действия. Твърде често, обаче, никой не се намесва.

Вижте разтърсващото видео, което събра над 6,5 млн. прегледа само за няколко дни в официалния YouTube канал на организацията:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски в извънредно обръщение: Украйна е изправена пред труден избор, но и най-твърдият метал се огъва
Изследване: Окото може да се „рестартира“ и да възстанови увреденото зрение
18+: Pornhub поиска от техногигантите механизъм за контрол на възрастта
На фокус следващите седем дни: Черен петък и нов бюджет
Холивудската звезда с два „Оскара“-а Кевин Спейси загуби дома си и изнася концерти по клубове
Тръмп смята, че 27 ноември е подходящ краен срок Украйна да приеме мирния план
Восъчна фигура на принцеса Даяна се появи в музея Гревен
Как да се уверите, че другите ще запомнят казаното от вас?