Брилянтнa социалнa рекламa насочва вниманието към насилието в училищата
Затрогващо романтично видео, което се фокусира върху чувствата на двама ученици, разтърсва със смразяващия си обрат, съобщава USA Today.
Видеото е изработено за американската организация с нестопанска цел Sandy Hook Promise. Тя е съставена от родители, чиито деца са загинали при стрелбата в училището "Санди Хук" в Кънектикът, САЩ, през 2012 г.
Авторите на клипа целят да покажат, че потенциалните убийци са обикновените хора край нас и че, за съжаление, повечето оставаме слепи за сигналите, които могат да ни насочат към опасността, преди тя да се е случила. Фокусирайки се върху личните си вълнения, оставаме слепи за чуждите, до момента, когато вече е твърде късно.
Рекламата е дело на агенция BBDO New York и насърчава кампания за повишаване на осведомеността за предупредителните признаци, които предхождат насилието. Според организацията Sandy Hook Promise, 80% от стрелците в училище са споделяли плановете си с някого преди да предприемат действия. Твърде често, обаче, никой не се намесва.
Вижте разтърсващото видео, което събра над 6,5 млн. прегледа само за няколко дни в официалния YouTube канал на организацията:
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.