Британските телекоми създадоха обща комуникационна кампания

Британските телекоми създадоха обща комуникационна кампания

Водещи британски телекоми, сред които O2 и Vodafone, загърбиха различията, за да създадат общата кампания “Stay Connected” („Остани свързан“), с която информират публиката как да управлява потреблението на мобилен и домашен интернет, предаде The Drum.

Заедно корпорациите разпространяват седемте препоръки на британския регулатор на съобщенията Ofcom за редуциране на натоварването на мрежите, след като вследствие на пандемията от коронавируса много от гражданите на Великобритания прекарват все повече време вкъщи, с което и вероятността от срив се увеличава.

Сред указанията са изключване на връзката с интернет на смарт устройствата, когато не се използват и употреба на Wi-Fi връзка за провеждането на разговори, така че да не се натоварва мобилната мрежа.

Във връзка с този проблем по-рано този месец Европейската комисия се споразумя със стрийминг платформите Netflix, Amazon, Prime Video, YouTube и Disney+ да намалят качеството на излъчваните филми и сериали.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд