Британските телекоми създадоха обща комуникационна кампания

Британските телекоми създадоха обща комуникационна кампания

Водещи британски телекоми, сред които O2 и Vodafone, загърбиха различията, за да създадат общата кампания “Stay Connected” („Остани свързан“), с която информират публиката как да управлява потреблението на мобилен и домашен интернет, предаде The Drum.

Заедно корпорациите разпространяват седемте препоръки на британския регулатор на съобщенията Ofcom за редуциране на натоварването на мрежите, след като вследствие на пандемията от коронавируса много от гражданите на Великобритания прекарват все повече време вкъщи, с което и вероятността от срив се увеличава.

Сред указанията са изключване на връзката с интернет на смарт устройствата, когато не се използват и употреба на Wi-Fi връзка за провеждането на разговори, така че да не се натоварва мобилната мрежа.

Във връзка с този проблем по-рано този месец Европейската комисия се споразумя със стрийминг платформите Netflix, Amazon, Prime Video, YouTube и Disney+ да намалят качеството на излъчваните филми и сериали.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Островът Ташироджима: Царството на котките
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара