Британските телекоми създадоха обща комуникационна кампания
Водещи британски телекоми, сред които O2 и Vodafone, загърбиха различията, за да създадат общата кампания “Stay Connected” („Остани свързан“), с която информират публиката как да управлява потреблението на мобилен и домашен интернет, предаде The Drum.
Заедно корпорациите разпространяват седемте препоръки на британския регулатор на съобщенията Ofcom за редуциране на натоварването на мрежите, след като вследствие на пандемията от коронавируса много от гражданите на Великобритания прекарват все повече време вкъщи, с което и вероятността от срив се увеличава.
Сред указанията са изключване на връзката с интернет на смарт устройствата, когато не се използват и употреба на Wi-Fi връзка за провеждането на разговори, така че да не се натоварва мобилната мрежа.
Във връзка с този проблем по-рано този месец Европейската комисия се споразумя със стрийминг платформите Netflix, Amazon, Prime Video, YouTube и Disney+ да намалят качеството на излъчваните филми и сериали.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.