Британските телекоми създадоха обща комуникационна кампания

Британските телекоми създадоха обща комуникационна кампания

Водещи британски телекоми, сред които O2 и Vodafone, загърбиха различията, за да създадат общата кампания “Stay Connected” („Остани свързан“), с която информират публиката как да управлява потреблението на мобилен и домашен интернет, предаде The Drum.

Заедно корпорациите разпространяват седемте препоръки на британския регулатор на съобщенията Ofcom за редуциране на натоварването на мрежите, след като вследствие на пандемията от коронавируса много от гражданите на Великобритания прекарват все повече време вкъщи, с което и вероятността от срив се увеличава.

Сред указанията са изключване на връзката с интернет на смарт устройствата, когато не се използват и употреба на Wi-Fi връзка за провеждането на разговори, така че да не се натоварва мобилната мрежа.

Във връзка с този проблем по-рано този месец Европейската комисия се споразумя със стрийминг платформите Netflix, Amazon, Prime Video, YouTube и Disney+ да намалят качеството на излъчваните филми и сериали.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
Премиерът: Безводието се дължи и на климатични фактори, и на лошо планиране
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Johnnie Walker си партнира с поп звездата Сабрина Карпентър