Budweiser посвети реклама на невъзпятите герои - доведените бащи
Денят на бащата всяка година е повод за проява на най-добрата креативност в областта на рекламата и 2019 не прави изключение.
Една от водещите реклами, посветени на бащите през тази година бе на бранда Budweiser в САЩ. Тя обръща внимание на една по-малко отразявана връзка - тази на доведените бащи и децата.
Краткият филм разказва за три семейства, в които е организирана приятна изненада за тези бащи с един от най-специалните подаръци - възможност бащата да стане законово признат за водещ такъв на доведеното дете.
Идеята на рекламата е да покаже, че положителна връзка между втория баща и детето е възможна и тя може да бъде приятна, необходима и успешна във важен житейски момент.
В допълнение към кампанията Budweiser набира средства за Stepfamily Foundation - неправителствена организация, която помага на семейства с втори бащи в Щатите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.