Budweiser посвети реклама на невъзпятите герои - доведените бащи


Денят на бащата всяка година е повод за проява на най-добрата креативност в областта на рекламата и 2019 не прави изключение. 

Една от водещите реклами, посветени на бащите през тази година бе на бранда Budweiser в САЩ. Тя обръща внимание на една по-малко отразявана връзка - тази на доведените бащи и децата. 

Краткият филм разказва за три семейства, в които е организирана приятна изненада за тези бащи с един от най-специалните подаръци - възможност бащата да стане законово признат за водещ такъв на доведеното дете. 

Идеята на рекламата е да покаже, че положителна връзка между втория баща и детето е възможна и тя може да бъде приятна, необходима и успешна във важен житейски момент. 

В допълнение към кампанията Budweiser набира средства за Stepfamily Foundation - неправителствена организация, която помага на семейства с втори бащи в Щатите. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram