Burger King показа мухлясала храна в новата си кампания

Manager News

Веригата ресторанти за бързо хранене Burger King стартира нова рекламна кампания на популярния си бургер Whopper, покрит с мухъл, като по този начин обяви, че премахва изкуствените консерванти от рецептата си, предаде „Асошиейтид Прес“.

Храната в 4-те криейтива е заснета в интервала от 28-ия до 35-ия ден от приготвянето си и показва, че хлябът, лукът, марулята, доматът, майонезата и краставичките са съсипани, защото съдържат само натурални съставки. Промяната е демонстрирана и във видео.

Към момента обаче промяната обхваща единствено Франция, Швеция и Испания, както и 400 от общо 7346-те обекти в САЩ. До края на годината от Burger King предвиждат в САЩ и избрани страни от Европа да бъдат изцяло премахнати изкуствените оцветители, ароматите и консервантите във всичко, което предлагат.

[[{"fid":"348944","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2400,"width":1600,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]Снимка: Ads of the World

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ