Burger King смени логото си
След повече от 20 години Burger King обновява идентичността си в крак с тенденциите в графичния дизайн.
Използвайки цветове, вдъхновени от „истинската и вкусната храна“, веригата за бързо хранене показа своето ново лого, което ще се появи на опаковките, униформите на служителите и навсякъде в ресторантите на компанията, пише CNN.
Новата идентичност оставя в историята синия цвят, използван от 1999 г. насам, а обновеното лого е „минималистично и безпроблемно отговаря на развитието на бранда във времето“‘ според пресрелийз на Burger King.
През септември компанията представи нов дизайн на ресторантите си, подходящ за ерата след пандемията от новия коронавирус с шкафчета за безконтактно получаване на бургери, както и повече ленти за пазаруване директно от автомобила.
Реновирането на всичките 19 хил. обекта в глобален мащаб ще отнеме няколко години, макар че потребителите вече виждат новата идентичност в реклами и върху опаковки.
Свежият дизайн може да възроди интереса към Burger King, която бе силно засегната от COVID-19. За третото тримесечие на 2020 г. продажбите в ресторантите са намалели със 7%. За същия период продажбите на конкурентите McDonald’s и Wendy’s изпреварват тези на Burger King.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.