Burger King смени логото си

Burger King смени логото си

След повече от 20 години Burger King обновява идентичността си в крак с тенденциите в графичния дизайн.

Използвайки цветове, вдъхновени от „истинската и вкусната храна“, веригата за бързо хранене показа своето ново лого, което ще се появи на опаковките, униформите на служителите и навсякъде в ресторантите на компанията, пише CNN.

Новата идентичност оставя в историята синия цвят, използван от 1999 г. насам, а обновеното лого е „минималистично и безпроблемно отговаря на развитието на бранда във времето“‘ според пресрелийз на Burger King.

През септември компанията представи нов дизайн на ресторантите си, подходящ за ерата след пандемията от новия коронавирус с шкафчета за безконтактно получаване на бургери, както и повече ленти за пазаруване директно от автомобила.

 

 

Реновирането на всичките 19 хил. обекта в глобален мащаб ще отнеме няколко години, макар че потребителите вече виждат новата идентичност в реклами и върху опаковки.

Свежият дизайн може да възроди интереса към Burger King, която бе силно засегната от COVID-19. За третото тримесечие на 2020 г. продажбите в ресторантите са намалели със 7%. За същия период продажбите на конкурентите McDonald’s и Wendy’s изпреварват тези на Burger King.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул