„Чудото на брат Доминик“ - една реклама за духовния живот и технологиите


С тази симпатична и различна телевизионна реклама компанията за машини за принтиране и ксерокопиране от САЩ Xerox възражда вниманието към себе си. Прави го с приятна доза хумор, въвеждайки зрителя в кратка история за брат Доминик. Той е духовен служител в манастирска обител, на когото уважаваният негов учител мъдрец възлага трудоемката задача да създаде 500 ръкописа на 35 езика и да ги достави на 7 континента. За целта, брат Доминик се обръща към технологиите. 

Кампанията е дело на агенция Y&R Ню Йорк, посочва блогът Creative Criminals. Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски в извънредно обръщение: Украйна е изправена пред труден избор, но и най-твърдият метал се огъва
На фокус следващите седем дни: Черен петък и нов бюджет
Изследване: Окото може да се „рестартира“ и да възстанови увреденото зрение
На днешната дата, 22 ноември. Рождениците днес
Восъчна фигура на принцеса Даяна се появи в музея Гревен
Холивудската звезда с два „Оскара“-а Кевин Спейси загуби дома си и изнася концерти по клубове
Строителният бранш пред колапс, над 400 фирми са в реален фалит
Банка ДСК със сертификат за сигурност на информацията при разплащания с банкови карти