„Чудото на брат Доминик“ - една реклама за духовния живот и технологиите


С тази симпатична и различна телевизионна реклама компанията за машини за принтиране и ксерокопиране от САЩ Xerox възражда вниманието към себе си. Прави го с приятна доза хумор, въвеждайки зрителя в кратка история за брат Доминик. Той е духовен служител в манастирска обител, на когото уважаваният негов учител мъдрец възлага трудоемката задача да създаде 500 ръкописа на 35 езика и да ги достави на 7 континента. За целта, брат Доминик се обръща към технологиите. 

Кампанията е дело на агенция Y&R Ню Йорк, посочва блогът Creative Criminals. Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Икономиката на България с ръст от 3,2% през третото тримесечие