„Чудото на брат Доминик“ - една реклама за духовния живот и технологиите


С тази симпатична и различна телевизионна реклама компанията за машини за принтиране и ксерокопиране от САЩ Xerox възражда вниманието към себе си. Прави го с приятна доза хумор, въвеждайки зрителя в кратка история за брат Доминик. Той е духовен служител в манастирска обител, на когото уважаваният негов учител мъдрец възлага трудоемката задача да създаде 500 ръкописа на 35 езика и да ги достави на 7 континента. За целта, брат Доминик се обръща към технологиите. 

Кампанията е дело на агенция Y&R Ню Йорк, посочва блогът Creative Criminals. Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Румен Спецов освободи председателя на УС на "Лукойл" Евгени Маняхин
КС: Председателят на НС няма право да се произнася еднолично за национален референдум
Цената на биткойна падна под 90 хил. долара за първи път от седем месеца
Тейлър Суифт измести Мадона в класацията на най-успешните музикални изпълнители
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
Сундар Пичай: Никоя компания няма да бъде защитена, ако AI балонът се спука
Обществено обсъждане: Предвижда се нов единен електронен билет за влак, автобус, самолет и воден транспорт
Гръцките железници започват 24-часова стачка