„Чудото на брат Доминик“ - една реклама за духовния живот и технологиите


С тази симпатична и различна телевизионна реклама компанията за машини за принтиране и ксерокопиране от САЩ Xerox възражда вниманието към себе си. Прави го с приятна доза хумор, въвеждайки зрителя в кратка история за брат Доминик. Той е духовен служител в манастирска обител, на когото уважаваният негов учител мъдрец възлага трудоемката задача да създаде 500 ръкописа на 35 езика и да ги достави на 7 континента. За целта, брат Доминик се обръща към технологиите. 

Кампанията е дело на агенция Y&R Ню Йорк, посочва блогът Creative Criminals. Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 декември. Бъдни вечер! Имен ден празнуват Евгени, Евгения, Жени
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
САЩ отказаха визи на бивш еврокомисар и други лица заради правила в социалните мрежи
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Квалифицираният електронен подпис става стандарт в държавната администрация
Дневните пари при командироване в страната ще станат 22 евро от януари
Времето: Обилни валежи в няколко области в западната част на страната
ЕС харчи по-малко за американска енергия след търговската сделка на Тръмп за 750 млрд. долара