„Чудото на брат Доминик“ - една реклама за духовния живот и технологиите


С тази симпатична и различна телевизионна реклама компанията за машини за принтиране и ксерокопиране от САЩ Xerox възражда вниманието към себе си. Прави го с приятна доза хумор, въвеждайки зрителя в кратка история за брат Доминик. Той е духовен служител в манастирска обител, на когото уважаваният негов учител мъдрец възлага трудоемката задача да създаде 500 ръкописа на 35 езика и да ги достави на 7 континента. За целта, брат Доминик се обръща към технологиите. 

Кампанията е дело на агенция Y&R Ню Йорк, посочва блогът Creative Criminals. Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Макрон търси нов премиер, който да сложи край на кризата във Франция
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Кристалина Георгиева: Несигурността е новото нормално за световната икономика
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици