„Чудото на брат Доминик“ - една реклама за духовния живот и технологиите


С тази симпатична и различна телевизионна реклама компанията за машини за принтиране и ксерокопиране от САЩ Xerox възражда вниманието към себе си. Прави го с приятна доза хумор, въвеждайки зрителя в кратка история за брат Доминик. Той е духовен служител в манастирска обител, на когото уважаваният негов учител мъдрец възлага трудоемката задача да създаде 500 ръкописа на 35 езика и да ги достави на 7 континента. За целта, брат Доминик се обръща към технологиите. 

Кампанията е дело на агенция Y&R Ню Йорк, посочва блогът Creative Criminals. Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Eli Lilly стана първата фармацевтична компания с оценка от над $1 трлн.
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Бившият британски премиер Дейвид Камерън обяви, че е започнал лечение за рак на простатата
Проучване показва как Китай може да блокира сателитите Starlink при евентуално нахлуване в Тайван
Гърция увеличва заплати и дава безплатни жлища на военните, за да привлича млади хора в армията
САЩ и Украйна отчитат напредък по мирния план след преговорите в Женева