Да останеш в колата до края на песента


На стотици хора ежедневно им се случва да напуснат колата, едва след като песента свърши, пренебрегвайки факта, че някой ги чака, например. И платформата за аудио стрийминг Spotify отбелязва това в новата си кампания For the ride („За шофирането“), в която промотира плейлисти с музика за колата.

В рекламата се развиват няколко ситуации с хора, завладени от песен на австралийската изпълнителка Сия – човек отказва да предаде колата си на момче, което да я паркира, доставчик на пица забавя поръчката, цял футболен отбор чака една спортистка, жена подминава нейното приветстващо семейство, мъж остава във вече паркираната си кола. Всички изчакват до последния акорд, преди да слязат, с изключение на доставчика на пица, който пуска песента още веднъж. For the ride излиза и офлайн, на възможно най-подходящото място за популяризиране – билбордите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Владимир Путин въведе мораториум върху държавните субсидии за горива до май 2026 г.
Lee затвърждава авторитета си в денима с кампания за новото поколение (Видео)
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Пакистан затвори границата с Афганистан след престрелки между силите на двете страни
Филипините и Китай си отправиха взаимни обвинения след сблъсък в Южнокитайско море
Вучич е „разочарован“ от краткосрочната сделка за газ, преложена на Сърбия от Русия
В Камерун започнаха избори, които може да удължат управлението на най-възрастния президент в света
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци