Да останеш в колата до края на песента

На стотици хора ежедневно им се случва да напуснат колата, едва след като песента свърши, пренебрегвайки факта, че някой ги чака, например. И платформата за аудио стрийминг Spotify отбелязва това в новата си кампания For the ride („За шофирането“), в която промотира плейлисти с музика за колата.

В рекламата се развиват няколко ситуации с хора, завладени от песен на австралийската изпълнителка Сия – човек отказва да предаде колата си на момче, което да я паркира, доставчик на пица забавя поръчката, цял футболен отбор чака една спортистка, жена подминава нейното приветстващо семейство, мъж остава във вече паркираната си кола. Всички изчакват до последния акорд, преди да слязат, с изключение на доставчика на пица, който пуска песента още веднъж. For the ride излиза и офлайн, на възможно най-подходящото място за популяризиране – билбордите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операция "Паяжина": Как Украйна парализира стратегическата руска авиация?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 юни
Националистът Карол Навроцки е победителят в президентските избори в Полша
Преки високоскоростни влакове ще свързват Мюнхен, Милано и Рим от 2026 г.
На днешната дата, 2 юни. Ден на Христо Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България
Фразите, по които може да познаете емоционално интелигентните лидери
Y-хромозомата – генетичният ключ към по-високия ръст при мъжете
Рафал Тшасковски с минимална преднина на балотажа в Полша