Да останеш в колата до края на песента


На стотици хора ежедневно им се случва да напуснат колата, едва след като песента свърши, пренебрегвайки факта, че някой ги чака, например. И платформата за аудио стрийминг Spotify отбелязва това в новата си кампания For the ride („За шофирането“), в която промотира плейлисти с музика за колата.

В рекламата се развиват няколко ситуации с хора, завладени от песен на австралийската изпълнителка Сия – човек отказва да предаде колата си на момче, което да я паркира, доставчик на пица забавя поръчката, цял футболен отбор чака една спортистка, жена подминава нейното приветстващо семейство, мъж остава във вече паркираната си кола. Всички изчакват до последния акорд, преди да слязат, с изключение на доставчика на пица, който пуска песента още веднъж. For the ride излиза и офлайн, на възможно най-подходящото място за популяризиране – билбордите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Военни в Бенин обявиха отстраняване на правителството и на президента
Китай и Русия проведоха трети съвместни противоракетни учения
Макрон предупреди Китай за възможни европейски мита заради търговския дефицит
Германският външен министър призовава Китай да използва влиянието си върху Русия за мир в Украйна
Андрюс Кубилюс: Европа трябва да предложи собствен мирен план за Украйна
Индия: Няма издадена препоръка за спиране на финансирането за чиста енергия
Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи