"Да пропуснеш гола" - новата реклама на Heineken за Шампионска лига

Холандският бранд Heineken, който е любим на милиони, оправдава високите очаквания на публиката и маркетолозите с поредна смешна реклама, посветена на Шампионска лига. 

Рекламата е дело на агенция Publicis в Италия и показва няколко забавни момента, в които мъже и жени изпускат най-важния и емоционален момент от мачове, предавани по телевизията - головете в тях, заради нещо друго. 

Тя се вписва в интегрирана кампания, създадена да съответства със спонсорството на Heineken за Шамионска лига. "Heineken вярва, че когато изберем да приемем свежа гледна точка, ще се радваме на живота повече. (Ето защо) новият тон на бранда Heineken е вдъхновяващ, с лек и универсално привличащ, а новата идея за бранда приема общоприети вярвания и ги завърта с освежаваща гледна точка от Heineken, за да ви позволи да се наслаждавате на живота повече", посочва изявление от компанията, цитирано от The Drum.

Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5 неща, които нарцисистите винаги правят, когато говорят с другите. И как да реагираме
bTV се разделя с Антон Хекимян
Средната заплата в България се е повишила до 1957 лв. през второто тримесечие на годината
Земеделският министър: Проверка показа, че надценката при млечните продукти стига до 70% в магазина
Nike запазва короната си като най-ценната марка за облекло в света
Ръст на цените на основни хранителни стоки и на повечето плодове и зеленчуци
Доц. Кунчев: За последния месец има 7 пъти нарастване на заболеваемостта от COVID-19
Андора забранява купуването на къщи от чужденци