Да се представиш пред децата
Може да не изкарват парите в семейството, но те често имат решаващата дума как и къде да бъдат похарчена голяма част от тях. Това са децата и маркетингът е наясно с този факт.
Децата имат водеща роля къде семейството ще реши да прекара уикенда или лятната и зимна почивка, къде ще се храни, от кой тип градски забавления ще се възползва, кое е „тъпо” и кое „готино” и заслужава да се купи.
Стотици хиляди евро се изразходват от учениците всяка седмица. Тази аудитория е силно емоционална и рекламата, насочена към нея, си заслужава. Кои са правилните подходи? TheBalance посочи няколко съвета. Те са следните:
- Бъдете kid-friendly. Възприемайте децата като сериозни и надеждни клиенти. Не се дръжте снизходително. Кажете им в маркетинг съобщението, че оценявате това, че са наминали и би било чудесно, ако го направят отново. Изисквайте от служителите да се отнасят към децата като към платежоспособни клиенти. Рекламата от уста на уста остава най-силният канал при тази аудитория.
- Потърсете място в сърцето им, слезте на тяхното ниво. Представете си как едно дете възприема вашия магазин. Какво вижда, когато влезе в него? Таргетирайте рекламата към него, не към родителя. Сложете реклами на 1 метър височина. Поставете много картинки. Използвайте простичък, ежедневен език. Влкючете и малко тийнейджърски жаргон, ако се целите в клиенти, които скоро ще станат на 14.
- Те искат това, което виждат. Не е извинение, че нямате място в менюто, на стената, на листовките… Намерете! Можете да използвате и лепенки. Сложите до гишетата за разплащане на служителите ви знак от рода на „Децата казват!” или „Питай ме за някоя страхотна играчка!”. Търсете комуникация.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.