Diesel се обявява против коментарите на омраза в нова реклама
Модният бранд Diesel отправя послание към младежката публика "Да не ти пука!" с новата си рекламна кампания, посветена на бруталните коментари на омраза в интернет и тормоза онлайн.
Рекламно видео с участието на известни лица, сред които и певицата Ники Минаж, посочва обидни определения, с които мнозина сред младите хора са заклеймявани. Обидите са изписани с големи букви върху якета и блузи на танцьори и изпълнители.
Кампанията против речта на омраза носи послание: "Колкото повече омраза носиш, толкова повече не се тревожи!".
Diesel дори създава уникална модна линия по темата - истинска колекция, която ще се предлага в магазините му. Клиентите на Diesel в 42 страни ще могат да персонализират собствените си дрехи с изписани върху тях неприятни обиди на английски език - отново провокация в стила на Diesel.
Кампанията е дело на агенция Publicis в Италия, предава CampaignLive.co.uk.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.