Diesel се обявява против коментарите на омраза в нова реклама

Модният бранд Diesel отправя послание към младежката публика "Да не ти пука!" с новата си рекламна кампания, посветена на бруталните коментари на омраза в интернет и тормоза онлайн.

Рекламно видео с участието на известни лица, сред които и певицата Ники Минаж, посочва обидни определения, с които мнозина сред младите хора са заклеймявани. Обидите са изписани с големи букви върху якета и блузи на танцьори и изпълнители. 

Кампанията против речта на омраза носи послание: "Колкото повече омраза носиш, толкова повече не се тревожи!". 

Diesel дори създава уникална модна линия по темата - истинска колекция, която ще се предлага в магазините му. Клиентите на Diesel в 42 страни ще могат да персонализират собствените си дрехи с изписани върху тях неприятни обиди на английски език - отново провокация в стила на Diesel. 

Кампанията е дело на агенция Publicis в Италия, предава CampaignLive.co.uk. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ