„Добрите идеи си струва да бъдат намерени“: Facebook с нова реклама
Кафене за осиновяване на котки, йога с кози… Има място, което може да намери аудитория и за най-щурите идеи. Ето и подсказка кое е то: едно от двете пространства онлайн, които са най-привлекателни за рекламодателите.
Facebook лансира реклама, насочена към малкия бизнес и всеки предприемач, позиционирайки себе си като най-доброто място за добри идеи, предаде Fast Company.
Краткият спот включва гласа на модела Грейс Джоунс, който изрича мелодичен рекламен текст, измислен от агенцията Droga5.
Малкият бизнес съставлява близо 75% от годишните рекламни приходи на Facebook, наброяващи около 70 млрд. долара по данни на Deutsche Bank. Това до голяма степен бе и спасителното въже за компанията миналата година, когато редица големи брандове обявиха рекламен бойкот с твърдения, че създадената от Марк Зукърбърг социална мрежа не прави достатъчно за ограничаване на езика на омразата и дезинформацията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.