„Добрите идеи си струва да бъдат намерени“: Facebook с нова реклама


Кафене за осиновяване на котки, йога с кози… Има място, което може да намери аудитория и за най-щурите идеи. Ето и подсказка кое е то: едно от двете пространства онлайн, които са най-привлекателни за рекламодателите.

Facebook лансира реклама, насочена към малкия бизнес и всеки предприемач, позиционирайки себе си като най-доброто място за добри идеи, предаде Fast Company.

Краткият спот включва гласа на модела Грейс Джоунс, който изрича мелодичен рекламен текст, измислен от агенцията Droga5.

Малкият бизнес съставлява близо 75% от годишните рекламни приходи на Facebook, наброяващи около 70 млрд. долара по данни на Deutsche Bank. Това до голяма степен бе и спасителното въже за компанията миналата година, когато редица големи брандове обявиха рекламен бойкот с твърдения, че създадената от Марк Зукърбърг социална мрежа не прави достатъчно за ограничаване на езика на омразата и дезинформацията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство