„Добрите идеи си струва да бъдат намерени“: Facebook с нова реклама


Кафене за осиновяване на котки, йога с кози… Има място, което може да намери аудитория и за най-щурите идеи. Ето и подсказка кое е то: едно от двете пространства онлайн, които са най-привлекателни за рекламодателите.

Facebook лансира реклама, насочена към малкия бизнес и всеки предприемач, позиционирайки себе си като най-доброто място за добри идеи, предаде Fast Company.

Краткият спот включва гласа на модела Грейс Джоунс, който изрича мелодичен рекламен текст, измислен от агенцията Droga5.

Малкият бизнес съставлява близо 75% от годишните рекламни приходи на Facebook, наброяващи около 70 млрд. долара по данни на Deutsche Bank. Това до голяма степен бе и спасителното въже за компанията миналата година, когато редица големи брандове обявиха рекламен бойкот с твърдения, че създадената от Марк Зукърбърг социална мрежа не прави достатъчно за ограничаване на езика на омразата и дезинформацията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 22 до 28 декември
Румен Радев: Хората, които се представят за организатори на моя партия, са измамници
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Руски високопоставен генерал бе убит в Москва с взривно устройство под автомобила му
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Ход срещу премиера: Британски министър призова за присъединяване към митническия съюз на ЕС
Кипърският президент ще участва утре в срещата на върха Кипър – Гърция – Израел в Йерусалим
Времето: Днес ще бъде предимно облачно