Дядо Коледа се скита във военна зона в тазгодишната реклама на Червения кръст
Международен комитет на Червения кръст (МКЧК) представи тазгодишна коледна кампания, която сви сърцата на публиката с изработката на видеото в нея. То има качества на филм от киното.
Видеото показва Дядо Коледа да се скита из зона на въоръжен конфликт или може би война, отчаян, натъжен и изгубен. "Поради очевидни причини ние всички без съмнение ще видим радостния добър стар елф във всички разновидности на рекламни ситуации през тази година, но никоя реклама няма да ви хване за гърлото като тази", коментират от изданието Fast Company.
Целта на кампанията е да повиши осведомеността за работата на Международния Червен кръст, който е насочен към обединяването на семейства по света, и да припомни, че макар мнозина в развитите и мирни нации живеят спокоен и задоволен живот, все още има места на планетата, където Коледа изобщо не може да се приближи дори до "най-прекрасното време от годината".
Рекламата е дело на агенция adam&eveDDB, която е известна като майстор на коледни реклами и работи години наред с британската верига John Lewis по нейните супер популярни коледни кампании.
Видеото ще се върти до 31-ви декември в САЩ, Канада, Франция, Великобритания, Германия, Русия, Испания, Португалия, Бразилия, Аржентина и Перу.
Международният комитет на Червения кръст е частна институция, основана през 1863 година в Женева от Анри Дюнан. Според международното хуманитарно право комитетът има специални права за защитата на живота и достойнството на жертвите на международни и вътрешни въоръжени конфликти. Той е трикратно награждаван с Нобелова награда за мир – през 1917, 1944 и 1963 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.