Елтън Джон и Майкъл Кейн в реклама на британската здравна служба
Сър Елтън Джон и сър Майкъл Кейн са главните действащи лица в реклама на Националната здравна служба на Великобритания (NHS), насърчаваща ваксинирането срещу COVID-19.
В краткото видео рокзвездата и актьорът се явяват за прослушване за ролята на човек, който да увери обществеността, че имунизацията е безопасна и ефикасна, пише „Би Би Си“.
72-годишният певец обяснява, че искал да участва в рекламата, „за да помогне да се изтъкнат пред хората ползите от ваксинирането и как това помага да защитим себе си и хората, които обичаме“.
След него на екрана се появява и сър Кейн, който впоследствие получава ролята. „Току-що получих ваксина за Covid. Не заболя – не много хора знаят това“, обяснява той. Използването на фразата „не много хора знаят това“ не е случайност – преди около 10 години мнозина смятаха, че именно сър Кейн я е измислил, което дълго и настоятелно отричаше.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Подводницата на бъдещето: Невидима за радарите и готова за тайна война под вълните
Технологии |Започва дарителската кампания на програмата „Избери, за да помогнеш“ на ОББ
Общество | Advertorial |Киберсигурността не е разход, а стратегическа инвестиция
Технологии |Акциите на SoftBank се понижиха след продажбата на дял в Nvidia
Бизнес |Енергийният министър: България има бензин за половин година и дизел за четири месеца
Енергетика |Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Мениджър на годината 2025 |Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
Спорт |Международен екип от учени откри на границата между Албания и Гърция най-голямата паяжина в света
Наука и Здраве |Германия ще предостави допълнителни 40 млн. евро зимна помощ на Украйна
Свят |Има ли връзка между успеха и щастието?
Техники за успех |Прокурор поиска над 2000 години затвор за кмета на Истанбул
Политика |Дъждовете спират, идват няколко слънчеви дни
Общество |На днешната дата, 12 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Започва дарителската кампания на програмата „Избери, за да помогнеш“ на ОББ
Университетът на професионалния живот: Как Нестле изгражда култура, в която растежът е ежедневие
Коментари
Няма въведени кометари.