Facebook добавя опция за изключване на политическите реклами
Facebook ще добави опция за изключване на политическите реклами от страна на потребителите заради предстоящите президентски избори в САЩ, предаде „Би Би Си“.
„За тези от вас, които вече са взели решение и просто искат изборите да приключат – чуваме ви, така че въвеждаме възможността да изключите политическите реклами“, заяви Марк Зукърбърг в материал за вестник USA Today, в който съобщи и за нова стратегия за насърчаване на 4 млн. американци да се регистрират като нови избиратели.
Инструментът ще бъде достъпен и в дъщерната Instagram и ще дава възможност за скриване или пълно блокиране на рекламите, агитиращи за гласуване за кандидатите за нов държавен глава. От началото на юли ще бъде лансиран и информационен хъб в двете платформи, достъпен на територията на САЩ.
Главният изпълнителен директор на социалната мрежа понася критики от служители и потребители заради отказа да цензурира публикации, съдържащи невярна информация, включително такива на президента Доналд Тръмп, които бяха скрити от конкурента Twitter. Мотивът за това бе, че повече хора трябва да видят постовете и сами да стигнат до заключение за негативния им ефект.
„Бездействието на Facebook за свалянето на поста на Тръмп, който подстрекава към насилие, ме кара да се срамувам, че работя тук“, коментира в края на май Лорън Тан, софтуерен инженер в компанията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.